Beantwoord

Heb ik recht op entertainmentkorting?

  • 27 October 2022
  • 5 reacties
  • 191 keer bekeken

Badge
  • Deelnemer
  • 6 reacties

Heb sinds afgelopen zomer de overstap naar KPN internet en TV gedaan en daar in augustus een mobiele data abbo (tablet, 097 nummer) aan toegevoegd. Een aantal keer telefonisch contact met de klantenservice gehad en telkens werd verteld dat ik entertainment korting zou krijgen en het gratis pluspakket. Dus op aanraden klantenservice mijn Netflix account overgezet naar KPN om van de entertainmentkorting gebruik te maken. Uiteindelijk stond het gratis pluspakket goed in mijn account en op de factuur, echter afgelopen week de eerste factuur gehad met de Netflix erbij maar geen entertainmentkorting eraf. Wederom gebeld en het zou in orde gemaakt worden. Krijg ik gisteren een voicemailbericht dat ik geen recht heb op de entertaimentkorting en vandaag een mail dat mijn voordeel gratis pluspakket er ook weer afgehaald is. Ik snap er niets meer van en blijkbaar weten de medewerkers vd klantenservice het zelf ook niet, zelfs in de KPN winkel waar ik het mobiel abbo icm tablet heb afgesloten werd ik geattenteed op het entertainmentvoordeel. Klopt dit of was het gewoon misleiding, hoe zit het nu?

icon

Beste antwoord door RBxx 27 October 2022, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge

Zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice (dit keer de juiste afdeling). Het is me nu helemaal duidelijk en er is een goede oplossing geboden voor het komend jaar :)

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @WPI , jammer van die onduidelijkheid en de onwetenheid bij de medewerkers.

Hier op het forum staat in de Kennisbank een artikel met het antwoord op jouw vraag.

Beneden bij de veelgestelde vragen staat:

Als je KPN Thuis combineert met alléén KPN Mobiel Internet (data only) dan krijg je geen Husselvoordelen op jouw KPN Thuis abonnement.

 

Badge

@RBxx dank voor je reactie en link. Ik had zelf ook al een hoop opgezocht en dacht al dat ik er geen recht op heb omdat het een 097 nummer betreft wat niet als mobiel gezien wordt. Staat zo ook in de voorwaarden. Echter heb ik verschillende medewerkers vd klantenservice aan de lijn gehad die op hun beurt allemaal aangaven dat ik er toch gewoon recht op heb ondanks het 097 nummer, heb notabene verteld dat het anders in de voorwaarden staat. Idd jammer dat niet iedereen vd klantenservice hierover goed op de hoogte is en dat het niet iets duidelijker vermeldt staat. Wellicht dat er beter over 06 en 097 gesproken kan worden bij de uitleg van entertainmentkorting, nu staan beiden onder de noemer mobiel, ook op de factuur en in je account.

Reputatie 7
Badge +24

Ik krijg wel eens het idee dat 90 % van de KPN medewerkers achter de telefoon daar voor de eerste dag werkt. Of niet op zitten te letten bij de bijscholingscursussen ofzo...

Badge

Die van vandaag wist gelukkig wel precies hoe het zit :). Inmiddels al wel een paar maanden en tel gesprekken verder om alles goed in mijn account en op factuur te krijgen. Wel jammer dat bij wisselen van provider het niet altijd gelijk goed gaat en je afhankelijk bent van degene die je aan de lijn krijgt bij de klantenservice.