Beantwoord

Heeft KPN geen waardering voor trouwe klanten?

  • 9 March 2024
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Al meer dan 20 jaar ben ik klant van KPN. Wekelijks hoor ik de aanbiedingen die jullie doen om nieuwe klanten te lokken. Het lijkt wel of ik weg moet gaat om gewaardeerd te worden door jullie. Zo was er een aanbieding vorige week voor een i-pad daarvoor een tv etc. Het lijkt wel dat jullie nieuwe klanten meer waarderen dan de trouwe klanten.

 

Reinier Hagoort

icon

Beste antwoord door N.N. 9 March 2024, 11:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als u ook dergelijke welkomstcadeau's wilt, dan moet u gewoon elkaar overstappen. KPN gaat echt geen iPad's uitdelen aan bestaande klanten. Enig idee wat da zou kosten?

Reputatie 7
Badge +6

@KLacht jarenlang trouwe klant je bent al meer dan 20 jaar klant van KPN?! Nou, dan ben je tevreden anders was je allang overgestapt :-) Om aan een actie, aanbieding of wat dan ook deel te kunnen nemen, dien je simpelweg te voldoen aan de actievoorwaarden. Zoals dat overal, bij welke provider dan ook,  geldt. Neem de voorwaarden dus ook door. Veel succes met het maken van een weloverwogen beslissing 😉

Voor bestaande klanten zijn er maandelijks leuke aanbiedingen, abonneer je op de nieuwsbrief en  zie onderstaande link die geldt voor de maand maart @KLacht jarenlang trouwe klant , dus KPN beloont trouwe klanten wel degelijk.

 

Reageer