Vraag

Het lukt mij niet om een mobiel nummer te verwijderen uit KPN Compleet

  • 18 September 2023
  • 12 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik krijg het niet voor elkaar om het telefoonnummer uit mijn kpn compleet te verwijderen. Deze persoon is niet meer woonachtig op het adres en maakt geen deel meer uit van het gezin. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @Daantjek86 binnen Mijn kpn zie je dan bij mobiel ergens het woordje verbergen, dat houdt in dat je dat onderdeel uit Mijn kpn verwijdert.

Hallo @Daantjek86 binnen Mijn kpn zie je dan bij mobiel ergens het woordje verbergen, dat houdt in dat je dat onderdeel uit Mijn kpn verwijdert.

Hallo, ik kan dat nergens terugvinden? 

Hallo @Daantjek86 binnen Mijn kpn zie je dan bij mobiel ergens het woordje verbergen, dat houdt in dat je dat onderdeel uit Mijn kpn verwijdert.

Hallo, ik kan dat nergens terugvinden? 

Hallo @Daantjek86 ik zoek het voor je op en  kom er straks op terug.

 

Hallo @Daantjek86 binnen Mijn kpn zie je dan bij mobiel ergens het woordje verbergen, dat houdt in dat je dat onderdeel uit Mijn kpn verwijdert.

Hallo, ik kan dat nergens terugvinden? 

Hallo @Daantjek86 ik zoek het voor je op en  kom er straks op terug.

 

Heel fijn! Alvast bedankt!! 

Hallo @Daantjek86 op de MijnKPN-app.

Ga naar het betreffende product

Klik op meer opties

Klik op abonnement

klik op dit abonnement verbergen, lees verwijderen.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Daantjek86, ben je eruit gekomen met het advies van @JanD?

Zo niet, laat het dan gerust hier weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief de juiste nummers en het nummer dat verwijderd moet worden uit jouw Compleet voordelen. Deze kan je kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’. Geef je me daarna hier een seintje? Dan kijk ik even met je mee.

Hi @Daantjek86, ben je eruit gekomen met het advies van @JanD?

Zo niet, laat het dan gerust hier weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief de juiste nummers en het nummer dat verwijderd moet worden uit jouw Compleet voordelen. Deze kan je kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’. Geef je me daarna hier een seintje? Dan kijk ik even met je mee.

Hoi, @JanD bedankt voor het meedenken. Het is inderdaad niet gelukt. Dus ik weet niet zo goed wat nog te doen. 

Reputatie 7
Badge +19

@Daantjek86 Ik kan er voor je naar kijken en je ermee verder helpen. Daar heb ik wel je gegevens voor nodig. Vul je ze in je forumprofiel in zoals ik eerder aangaf?

Hi @Daantjek86, ben je eruit gekomen met het advies van @JanD?

Zo niet, laat het dan gerust hier weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief de juiste nummers en het nummer dat verwijderd moet worden uit jouw Compleet voordelen. Deze kan je kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’. Geef je me daarna hier een seintje? Dan kijk ik even met je mee.

 

@Daantjek86 Ik kan er voor je naar kijken en je ermee verder helpen. Daar heb ik wel je gegevens voor nodig. Vul je ze in je forumprofiel in zoals ik eerder aangaf?

Hi @Daantjek86, ben je eruit gekomen met het advies van @JanD?

Zo niet, laat het dan gerust hier weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief de juiste nummers en het nummer dat verwijderd moet worden uit jouw Compleet voordelen. Deze kan je kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’. Geef je me daarna hier een seintje? Dan kijk ik even met je mee.

 

Hoi, ik heb het telefoonnummer vermeld in persoonlijke opmerkingen op mijn profiel. Ik hoop dat het op deze manier wel gaat lukken. 

Reputatie 7
Badge +19

@Daantjek86 Dankjewel. Ik heb de informatie over jouw eigen abonnement ook nodig, ter verificatie. Anders kan ik je niet helpen. Vandaar mijn vraag je profiel zo volledig mogelijk in te vullen. Vul je je postcode, huisnummer, je eigen mobiele nummer en naam van de contractant ook in?

@Daantjek86 Dankjewel. Ik heb de informatie over jouw eigen abonnement ook nodig, ter verificatie. Anders kan ik je niet helpen. Vandaar mijn vraag je profiel zo volledig mogelijk in te vullen. Vul je je postcode, huisnummer, je eigen mobiele nummer en naam van de contractant ook in?

Hoi, bij deze mijn profiel bijgewerkt op jouw verzoek. 

Reputatie 7
Badge +19

@Daantjek86 Dankjewel! Ik heb voor je gekeken, het lukt me niet zelf om het nummer voor je te verwijderen uit je voordelen. Daarom heb ik een melding aangemaakt en doorgezet naar onze specialisten, met het verzoek het nummer eruit te halen. Ik verwacht dat je binnen enkele werkdagen bevestiging krijgt daarvan.

Het nummer staat trouwens nog wel geregistreerd op jouw adres. Dat geeft niet, maar het lijkt erop dat de contractant het adres nog niet heeft aangepast. Dan weet je daarvan. De contractant kan het adres zelf aanpassen via MijnKPN.