Beantwoord

Hoe kan ik het gratis zenderpakket wijzigen van ESPN naar het Pluspakket?

  • 17 July 2023
  • 5 reacties
  • 242 keer bekeken

Ik heb een vraagje wij hebben inmiddels alles van XS4ALL / KPN , internet, televisie en sinds gisteren ook onze mobiele abonnementen. Nu Hadden wij in eerste instantie ESPN compleet besteld, maar toen zag ik gisteren dat je het gratis pluspakket kunt wisselen voor ESPN compleet. Ik het het ESPN abonnement uitgezet en wilde van het Pluspakket naar het ESPN compleet pakket overschakelen, maar zowel op de TV als in de app krijg ik het volgende te zien na een paar seconde : “uw wijzigingen zijn niet bijgewerkt".

 

Wat doe ik fout? Waarom kan ik niet switchen?  Heeft dit te maken dat ik gisteren mijn betaalde ESPN abonnement heb stopgezet?  Ik hoor het graag van jullie. 

 

Hartelijke groet, Inge
 

icon

Beste antwoord door Nick83 17 July 2023, 22:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Morgen maar even bellen met de klantenservice 0800-0402 en inspreken dat je een medewerker wilt spreken.

Ps het kan ook zijn dat je per maand kunt switchen

Reputatie 7
Badge +24

... maar toen zag ik gisteren dat je het gratis pluspakket kunt wisselen voor ESPN compleet.

Dit is alleen bij KPN thuis abonnementen van voor september 2019. Heeft u zo'n abonnement? 

Ik lees iets over XS4ALL. Heeft u echt nog dat XS4ALL abonnement? Dat heeft u niet verlengd naar Hussel of TV+?

Hallo Nick,

 

Vreemd, ze geven overal aan dat ik kan switchen tussen  het pluspakket en espn compleet. Vandaar dat ik het bijbestelde espn schijnend had beëindigd en wilde seitchen. Maar dat ging niet. 

 

Ja alles loopt via xs4all. Maar dat is natuurlijk nu KPN. 

 

Wellicht heeft het toch te maken met het feit dat ik het betaalde espn compleet abonnement gisteren heb stopgezet???'

 

Gr. Inge

 

Reputatie 7
Badge +24

Ja alles loopt via xs4all. Maar dat is natuurlijk nu KPN. 

Het gaat erover dat u het XS4ALL abonnement nog heeft. Dan is dit voor u van toepassing:

https://www.kpn.com/compleet/xs4all.htm

Dan zou u moeten bellen naar de XS4ALL helpdesk. Die zou u kunnen helpen. Het nummer staat op die pagina.

Ik ga ze vandaag bellen. Dank je wel voor het meedenken. .Â