Beantwoord

Hoe krijg ik entertainmentkorting op Netflix?

  • 4 February 2024
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Reputatie 2

Ik zag deze aanbieding (€5 korting op Netflix):

 

Maar geldt dit alleen als je een mobiel abonnement hebt? Ik heb SIM only van kpn. Klopt het, dat je dan die korting niet krijgt?

 

Ik heb net namelijk geprobeerd m'n tv pakket inclusief pluspakket uit te zetten en Netflix Premium toe te voegen, maar ik zie die korting niet staan (gewoon de volle €"16").

Of moet ik eerst tv & pluspakket uitzetten/doorvoeren en pas nadat verwerkt/ingegaan is, Netflix toevoegen ofzo?

 

Iemand enig idee?

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 February 2024, 09:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sirrah81 ,

Je krijgt het entertainmentvoordeel alleen op de huidige abonnementen met Combivoordeel in combinatie met een mobiel abonnement bij KPN. Dat kan ook sim-only zijn. 
 

Heb je nog een oud thuisabonnement met KPN Compleet? Dan geldt het entertainmentvoordeel niet. 
 

Je kunt jouw abonnement eventueel aanpassen door te verlengen.

Dat kan telefonisch (alleen overdag en niet op zondag) via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

 

Check wel goed of het voor jou voordelig uitpakt. 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

Reputatie 2

Tnx voor je uitgebreide antwoord @Noordzee 

Ik ga er even induiken

Reputatie 2

Tjonge, dat had ik eerder moeten doen..

Aangepast en nu heb ik voor ±€1 p.m. Netflix Premium erbij (meeliften met een maatje kan tegenwoordig helaas niet meer hé 😉) en ik ben van 200mbit/s naar 1Gbit/s gegaan 😅

 

(wel m'n tv pakket ingeleverd/opgezegd, maar een los NPO abonnementje van €3 voldoet aan mijn gebruik/wensen)

 

tnx again

Reageer