Beantwoord

Hoe lang na installatie worden extra's (voordelen) geactiveerd?

  • 28 December 2021
  • 7 reacties
  • 128 keer bekeken

Reputatie 1

Heb vandaag kpn thuis geïnstalleerd en mijn mobiele abo is actief geworden.

Nu is bijvoorbeeld. Mijn pluspakket nog niet actief en kan het hele internet en tv deel niet zien in mijn kpn. Hoe lang gaat hier in de regel overheen eer dat dit werkt???

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 December 2021, 10:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @JohanW1980 je krijgt altijd een SMS en/of mail dat bepaalde diensten geactiveerd zijn.

Als KPN administratief ook alles bijgewerkt heeft zie je dat terug in MijnKPN en kun je je thuispakket en mobiele abo koppelen aan je KPNID

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JohanW1980 ,

Gemiddeld duurt het twee werkdagen (na de opleverdatum) voordat alles zichtbaar is in Mijn KPN. 

Je zou nu kunnen proberen om jouw producten handmatig toe te voegen. (Druk op producten en dan op toevoegen) Maar grote kans dat dat pas morgen of overmorgen lukt.

Wat betreft jouw gratis pluspakket.  Dit wordt actief zodra de koppeling tussen jouw KPN-Hussel-Thuis-abonnement en jouw mobiel abonnement is gelegd. Dat is ook een administratieve handeling. Meestal wordt dat automatisch geregeld, maar je kunt het ook zelf aanvragen. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7

Welkom op het forum @JohanW1980, Jan en Noordzee hebben je zo te zien al op weg geholpen. Als je het abonnement niet in MijnKPN ziet staan kan je het zelf koppelen, mocht je de voordelen nog niet zien kan je het aanmelden via de link. Voor beiden geeft Noordzee de stappen en de link al. Heb je de stappen die zij noemen al kunnen doen?

Reputatie 1

Aan iedereen alvast bedankt.

Ondertussen werkt het bijna volledig. Volgens de ks worden de gegevens langzaam maar zeker toegevoegd.

 

Nu is het tijd voor een volgend dhcp drama. Maar dat is voor een ander draadje ben ik bang.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JohanW1980 ,

Gemiddeld duurt het twee werkdagen (na de opleverdatum) voordat alles zichtbaar is in Mijn KPN. 

Je zou nu kunnen proberen om jouw producten handmatig toe te voegen. (Druk op producten en dan op toevoegen) Maar grote kans dat dat pas morgen of overmorgen lukt.

Wat betreft jouw gratis pluspakket.  Dit wordt actief zodra de koppeling tussen jouw KPN-Hussel-Thuis-abonnement en jouw mobiel abonnement is gelegd. Dat is ook een administratieve handeling. Meestal wordt dat automatisch geregeld, maar je kunt het ook zelf aanvragen. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Aan iedereen alvast bedankt.

Ondertussen werkt het bijna volledig. Volgens de ks worden de gegevens langzaam maar zeker toegevoegd.

 

Graag gedaan @JohanW1980 ,

Mijn reactie is van twee dagen geleden. De door mij genoemde twee werkdagen zijn dan ook voorbij. Heb je inmiddels het pluspakket en kun je al Mijn KPN gebruiken? 

 

 

Reputatie 1

Ja het werk nu allemaal. Heb het pluspakket en ben helemaal happy...…

 

Nogmaals bedankt

Reputatie 7

Helemaal goed, dat is fijn om te lezen. Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: