Beantwoord

Hoe zit het nu precies met de abonnementen van KPN?

  • 3 June 2023
  • 6 reacties
  • 129 keer bekeken

Reputatie 2

Ik krijg bijna wekelijks een mail van KPN over het overstappen naar mobiel van KPN. En ik zie de voordelen ook wel, korting op een streamingsdienst, gratis plus pakket. Maar waar ik steeds tegenaan hik is het verschil in het aantal MB's je kan kiezen. het is 3 of 12 MB. (waarom ook niet nog 6 MB) Ik heb nu bij Simyo, middels allerlei verdubbelingen (omdat ik KPN klant ben) 12 MB en 400 belmin. voor €12.00 per maand. Nu zat ik even te kijken en vroeg me af hoe het precies zit. 
Je krijgt €5.00 korting op entertainment, maar ik zie ook staan dat je een gratis plus pakket krijgt.  Als ik kijk waaruit ik kan kiezen, zie ik hier ook weer diezelfde streamingsdiensten staan als bij entertainment waarop je dus €5.00 korting krijgt. Of….. Krijg ik bijv €5.00 korting op Netflix en daarnaast nog een gratis pluspakket. Bijv Videoland. Kijk, want dan zou ik voor €14,40 12 mb mobiele data hebben, onbeperkt bellen, voor €2.99 Netflix en gratis Videoland. Maar zo'n feest zal het wel niet zijn, of toch?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 June 2023, 13:38

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @HildaTjidske als je een KPN thuis abo combineert met een KPN Mobiel abo heb je recht op diverse combinatie-kortingen, allereerst korting op je mobiele abo, die kan oplopen tot €7,50, afhankelijk van het gekozen type abo.

Het pluspakket krijg je gratis bij een combi abo thuis-mobiel ter waarde van €6,99 meen ik.

Bovendien heb je recht op entertainmentkorting van €5 bij bepaalde tv-pakketten.

Dus stel als voorbeeld: je kiest voor Netflix, dat normaal €10 per maand kost, dan kun je eenmalig entertainmentkorting van €5 daarmee verrekenen zodat het pakket €5 kost.

Abobedrag Netflix fictief, ik weet zo uit mijn hoofd de werkelijke bedragen niet en ook niet alle tv-pakketten komen voor entertainmentkorting in aanmerking, maar dat kun je eenvoudig zelf terugzoeken.

 

Reputatie 7
Badge +24

Je krijgt €5.00 korting op entertainment, maar ik zie ook staan dat je een gratis plus pakket krijgt.  Als ik kijk waaruit ik kan kiezen...

Kiezen? Er is geen keuze. Het Pluspakket is 1 bepaald pakket. Het is een pakket met de naam "Pluspakket". Het is niet een keuze uit verschillende pakketten.

Het zijn een paar extra zenders. Waarvan RTL Crime het meest interessant is als u van crime series houd die al 350 keer uitgezonden zijn. De rest van de zenders is veelal bullshit. En een paar gratis films in de maand die meestal net niet de moeite waard zijn om naar te kijken.

Reputatie 2

Je krijgt €5.00 korting op entertainment, maar ik zie ook staan dat je een gratis plus pakket krijgt.  Als ik kijk waaruit ik kan kiezen...

De rest van de zenders is veelal bullshit. En een paar gratis films in de maand die meestal net niet de moeite waard zijn om naar te kijken.

Dit is aardig subjectief, waar de en zich zat in eet gaat de ander van over zijn nek

 

Reputatie 7
Badge +24

Dit is aardig subjectief, waar de en zich zat in eet gaat de ander van over zijn nek

Ik dacht: ik zal de verwachtingen niet al te hoog zetten, dan kan het alleen maar meevallen 😉😄

Reputatie 7
Badge +19

Alles over de voordelen kun je lezen hier: KPN Combivoordelen, combineer en krijg meer @HildaTjidske 
 

  • Als je zowel mobiel als internet&tv afneemt, is het Pluspakket gratis
  • De extra korting op het mobiele abonnement bedraagt tot maximaal €7,50. Hoeveel korting je krijgt, hangt af van welke databundel je kiest.
  • Entertainmentkorting van €5,00 op Viaplay, Netflix, Spotify, ESPN Compleet, Xbox Game Pass Ultimate of Film1. De entertainmentkorting is echter wel mar op 1 extra pakket van toepassing. 


     

Inderdaad , het is nogal misleidend, “pluspakket gratis “ , het staat pontificaal in beeld, maar  er komt mooi 10 euro in de maand bij.  

Gratis alleen als je ook mobiel van KPN  hebt. Wordt hier zo moe van. 

Reageer