We maken nu gebruik van het alles-in-1 pakket instap. Zeg maar het eenvoudigste pakket, met een internetsnelheid van 20 Mbit/s.
Gister ben ik in een KPN winkel geweest, maar daar konden ze me niet helpen. (glasvezel kunnen we niet bieden S#@#$%M heeft alleenrecht) Ik kreeg wel te horen dat de internetsnelheid op mijn adres 50 Mbit/s moest zijn.
Vandaag ruim een half uur telefonisch contact gehad, ik heb mijn ongenoegen uitgesproken dat er een zelfde pakket is, met een dubbele internetsnelheid en ook nog eens goedkoper. Waarom wordt ik daar niet van op de hoogte gesteld? Of, zoals het bij andere providers wel gaat, de snelheid automatisch ophogen?
Heb ik nog gevraagd hoe het zit met de korting die nieuwe klanten krijgen: "Die krijgt u als u een hoger pakket neemt, in uw geval is dat internet en TV 4k, maar dat is niet op uw adres verkrijgbaar."
Ik mis iets, alles-in-1 instap is het laagste pakket in de serie, dat zou nu dan toch internet en TV basis zijn?
Als ik overstap naar internet en TV neem ik toch een hoger pakket?
Zoals het er nu uitziet wordt het tijd om na 24 jaar afscheid te nemen van KPN.
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel