Beantwoord

Hussel aanmelden lukt niet, het aanvraagformulier geeft een foutmelding

  • 30 September 2022
  • 7 reacties
  • 44 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Sinds vandaag ben ik weer klant bij KPN voor internet en TV. Met mijn mobiel was ik al klant.

De abonnementen zijn zichtbaar in Mijn KPN. Maar ik zie nergens de Hussel voordelen... en dat was juist een van de redenen om weer naar KPN te gaan. Met name het gratis pluspakket.

Als ik op de website het aanvraagformulier indien krijg ik een foutmelding.

Moet ik nog even geduld hebben? Of moet KPN nog ergens een vinkje zetten?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 October 2022, 14:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom terug @Franzki 😊

Het kan zijn dat er een kleine vertraging zit op de verwerking van je abonnement in alle systemen die hierbij betrokken zijn, dus het kan geen kwaad het nu nogmaals te proberen als het in tussentijd niet al gelukt was!

Mocht je tegen dit probleem aan blijven lopen, dan hoor ik het graag zodat ik het vanaf onze kant even voor je kan proberen 😊

Reputatie 2
Badge +1

Leuk je weer te zien @Maja_.

 

Ik vermoed dat mijn mobiele abonnement nog gekoppeld zit aan mijn vorige Thuis-abonnement want daar had ik destijds een combi-voordeel korting op.

 

Het zou fijn als je dit even zou kunnen nakijken. Alvast bedankt voor je hulp!

 

Reputatie 7
Badge +20

Volgens mij is het me gelukt @Franzki 😊

Je zou hier zelf ook een bevestiging over moeten hebben ontvangen én dit terugzien in je MijnKPN!

Reputatie 2
Badge +1

Inmiddels is het inderdaad gelukt. Bedankt voor je hulp @Maja_ !

 

Het pluspakket is inmiddels actief.

Korting op mijn mobiele bundel zie ik niet terug maar dat is een oud Telfort product en daar geldt vermoedelijk geen extra korting voor.

 

Maar nogmaals bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +20

Top, graag gedaan!

Het Telfort abonnement dat jij nog hebt valt hier inderdaad buiten, maar is gelukkig ook al behoorlijk voordelig zónder korting 😃

Reputatie 2
Badge +1

@Maja_ je zult mij inderdaad niet horen klagen over mijn Telfort abonnement. 😎

Reputatie 7
Badge +20

Haha ik snap dat heel goed 😄