Beantwoord

Hussel entertainmentkorting staat niet op de bevestiging na het wijzigen van abonnement

  • 17 January 2022
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Beste,

Ik heb net mijn abonnement omgezet naar Hussel. Hierin zit o.a. ook Spotify family. Tijdens het samenstellen geeft de site aan dat er 5 euro “hussel entertainmentkorting” op het geheel zit.

Na de bevestiging van de aanvraag heb ik een mail gekregen met o.a. het contract. Tot mijn verbazing staat deze “ hussel entertainmentkorting” hier niet op en is het bedrag dus 5 euro/maand hoger. 

Graag ontvang ik een nieuw contract met deze korting verwerkt.

Grt,

Jvg

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 January 2022, 14:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @jvg1974 contracten vermelden altijd bruto bedragen exclusief eventuele kortingen, die worden bij facturatie vastgesteld en verrekend.

 

Beste JanD, 

Dank voor je snelle reactie. 

Als deze korting niet in het contract wordt verwerkt, betekent dit dat KPN deze op elk gewenst moment kan stopzetten?

Beste JanD, 

Dank voor je snelle reactie. 

Als deze korting niet in het contract wordt verwerkt, betekent dit dat KPN deze op elk gewenst moment kan stopzetten?

Hallo @jvg1974 KPN kijkt op het moment van factureren of je (nog) recht hebt op bepaalde kortingen en die worden dan positief of negatief verrekend met de eerstvolgende factuur.

Als je op een gegeven moment niet (meer) aan de voorwaarden voldoet om die korting te krijgen/behouden, dan stopt KPN daar inderdaad mee.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @jvg1974, welkom op het forum, leuk dat je hier actief bent!

Is het met @JanD zijn uitleg voor jou duidelijk? Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Je vindt op onze website overigens nog veel informatie en een FAQ over Husselvoordelen: Alle voordelen van een KPN abonnement.