Vraag

Hussel Entertainmentvoordeel verdwenen

  • 23 March 2021
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Goedemiddag,

Op mijn rekening van januari stond nog keurig de korting van € 5,- Hussel Entertainmentvoordeel. Sinds februari niet meer en ook in maart niet, ondanks bellen met KPN en de belofte dat het in orde zou komen (er is nl. niets veranderd qua abonnement). Laatst dus maar weer gebeld en wederom wordt beloofd dat het in orde zou komen. Maar ik zie hiervan nog niks terug in Mijn KPN. Iemand hier die een idee heeft wat ik het beste kan doen om het wel in orde te krijgen? Ik zie het nl. op deze manier gebeuren dat ook de volgende factuur weer fout is.

In januari was er ook al gedonder met de mobiele abonnementen (waar ook niets in veranderd was en is) en dat kwam door een nieuw systeem zo werd verteld en is, uiteindelijk, gelukkig opgelost. Maar ik heb het idee dat dit nieuwe probleem hieruit voortkomt…

Jeroen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @jjhhhw, wat vervelend dat je nu dan na het gedoe met de mobiele abonnementen, problemen hebt met de entertainmentkorting. Ik wil dit natuurlijk graag voor je rechtzetten. Zou je jouw profiel willen invullen? Als je mij hier een seintje geeft, dan ga ik dit voor je herstellen! 

Ingevuld! Dacht eerlijk gezegd dat door de koppeling met mijn KPN-login die gegevens automatisch bekend zouden zijn :-).