Beantwoord

hussel niet zichtbaar in mijnkpn en de app

  • 16 April 2021
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

al meerdere keren hussel aangevraagd ivm bestaande abonnementen thuis (internet en tv)en mobiel.

laatste keer (paar weken terug) leek dat te lukken, maar ik zie dit nog steeds niet verwerkt in de gegevens (en tarieven) in mijnkpn.  Ook kan ik nog niet kiezen uit bv extra (gratis) zenderpakket.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 24 April 2021, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

nog iemand van KPN in de buurt die hier iets zinnigs over kan zeggen?

Reputatie 7
Badge +15

@ariekanarie72 Welkom op het forum. 

Ik wil graag proberen hier iets zinnigs over te zeggen! Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit!

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +15

@ariekanarie72 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

De aanmelding voor KPN Hussel is nu gelukt, ik stuur je nog een privé bericht met aanvullende informatie!