Beantwoord

Husselkorting niet geactiveerd. Kunnen jullie dit regelen?

  • 11 August 2022
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Na een week is mijn husselkorting nog niet geactiveerd bij het tweede mobiele nummer op mijn adres. Bij het eerste nummer was dit ook al niet goed gegaan, dus daarom na een week maar een bericht.

 

kunnen jullie die goed zetten?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 12 August 2022, 18:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @WillemQ, welkom op het KPN Forum!

Je kunt je eenvoudig zelf aanmelden voor Husselvoordelen. Volg hiervoor de onderstaande instructies:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Hallo Denise,

 

Daar krijg ik de melding dat het niet mogelijk is. Bij de telefonische klantenservice is gezegd dat alles goed staat, maar in mijnkpn staat het laatste nummer niet bij de voordelen en kan ik geen mb's mee delen. 

Als ik wil aanmelden volgens jouw link, krijg ik de volgende melding:

 

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

 

gr. Willem

Reputatie 7
Badge +17

Hmm, daar lijkt dan iets toch niet helemaal goed te gaan. Ik kijk graag even met je mee. 

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Beste Denise,

 

Ik kreeg vanochtend een sms dat het toch is geactiveerd! Excuus  en bedankt voor de moeite. 

 

gr. Willem

Reputatie 7
Badge +17

Ah, fijn! Geen probleem. :)