Beantwoord

Husselkorting op mobiel en thuis abonnement niet gekregen na verhuizing.

  • 22 December 2021
  • 10 reacties
  • 94 keer bekeken

Hallo

 

Na onze verhuizing is de husselkorting niet verwerkt in onze mobiele abonnementen en thuis abonnement. Bij voordelen stond oude huisadres nog. Vanwege ingewikkelde verhuizing was op aanraden van klantenservice niet traditionele manier gedaan maar nieuwe adres naast oude adres en dat oude adres ophield. Echter zou alle kortingen wel goed moeten gaan. Dit is dus niet gedaan. Ik verwacht dat de kortingen per maart niet zijn gegeven. Graag wil ik dit wel met terugwerkende kracht hebben de kortingsvoordelen krijgen want we waren hiervoor ook aangemeld hiervoor en lijkt door administratieve fout aan jullie kant niet gegeven te zijn al die maanden.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 24 December 2021, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Selhi, begrijp ik het goed als ik uit je verhaal opmaak dat je op het nieuwe adres een nieuw abonnement hebt besteld en daarna op het oude adres op hebt gezegd? Die abonnementen zijn op geen enkele manier met elkaar verbonden geweest, waardoor het ook niet mogelijk is geweest om de KPN Hussel registratie automatisch over te zetten.

Op het moment dat de lijn op je nieuwe adres op is geleverd, had er een nieuwe koppeling gemaakt moeten worden tussen het abonnement voor thuis en de mobiele abonnementen. Weet je nog hier precies over is gezegd door de collega(s) die je hier over gesproken hebt?

Zou je ook  je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het oude adres en de mobiele nummers waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan! 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Hallo


Ik heb het ingevuld. Ik heb de meerdere klantnummers toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Selhi!

Kan je me ook nog uitleggen waar het volgens jou mis is gegaan? Wat is er tijdens het plaatsen van de bestelling voor het internetabonnement op het nieuwe adres aangegeven over de Hussel voordelen?

Bij onze verhuizing was aangegeven dat het beter was om nieuwe abonnement te nemen zodat de nieuwe bewoners (mijn ouders) meteen internet zouden hebben en dat voor ons alle voordelen voortgezet zouden worden als de oude abonnement stopte. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah ok, en er is toen niet uitgelegd dat jullie ook nog een verhuizing door moesten geven voor de mobiele nummers, op het moment dat de internetlijn op het nieuwe adres gereed was? Want daar lijkt het mis te zijn gegaan, tot heel kort geleden waren de mobiele nummers nog geregistreerd op een ander adres. 

Over het verdwijnen van de kortingen in verband met de opzegging van het internetabonnement waar de mobiele nummers aan gekoppeld waren, zijn mails gestuurd. Heb je naar aanleiding van die mails nog contact met ons opgenomen en zo ja, wat is er toen gezegd?

Hallo

 

Nee het was niet uitgelegd. Ik had juist onze situatie uitgelegd en alles zou geregeld worden en ook de kortingen. Ik heb de mails niet gezien dat kortingen ophielden dus geen contact opgenomen. Ik kwam pas laat achter afgelopen maand dat het ophield. Ik nam aan dat alles goed ging en niet nagekeken. Het was ook maanden na onze verhuizing dat onze korting wegging.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, als er is aangegeven dat alles geregeld zou worden, snap ik dat jullie er van uit zijn gegaan dat het ook daadwerkelijk in orde gemaakt zou worden.

Omdat je als klant de verantwoordelijkheid hebt om zelf te controleren of alles wel klopt zodat we dingen kunnen aanpassen of herstellen als dat niet het geval is, kunnen we echter maar tot 3 maanden terug vergoeden. Als klant heb je dan al 3 facturen de kans gehad om aan te kaarten dat er iets niet helemaal in orde is :wink:

Ik zal voor alle 3 de nummers een vergoeding van de Hussel korting voor 3 maanden in gaan voeren, dit zie je terug op de volgende factuur óf de factuur die daarna komt!

Dank je wel Maja

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!