Skip to main content

Husselvoordelen: Combineer en krijg meer!

Husselvoordelen: Combineer en krijg meer!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

141 reacties

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 29 december 2021

@Corno Dat is een uitstekende vraag, ik controleer graag of aan onze kant alles goed staat. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 29 december 2021

@RuudH1 Op het moment dat je internet, tv en mobiel combineert wordt of is het Pluspakket inderdaad gratis. 

Dit geldt dus ook als je een ouder abonnement hebt, mits de producten natuurlijk op hetzelfde adres staan :)


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 december 2021

Heb ik gedaan. Heb ik ook nog een vraag, als ik het graties pluspakket aanzet dan gaat dit niet ten koste van mijn graties eredivisie live pakket neem ik aan?


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
RuudH1 schreef:

Heb ik gedaan. Heb ik ook nog een vraag, als ik het graties pluspakket aanzet dan gaat dit niet ten koste van mijn graties eredivisie live pakket neem ik aan?

Ik zie dat je nu KPN Compleet voordeel geniet bij jouw internet en tv pakket. Hierbij krijg je het Eredivisie voetbalpakket gratis. Bij Compleet kun je kiezen uit gratis Eredivisie voetbal of gratis Pluspakket. Het is niet beide gratis bij de Compleet voordelen.

Bij de Husselvoordelen kun je €5,00 op een entertainmentpakket krijgen en is het Pluspakket gratis. In jouw situatie zou je dan bij een pakketaanpassing naar Hussel €5,00 korting op voetbal krijgen en het Pluspakket gratis. 


PeterG
Superuser
  • 62238 reacties
  • 29 december 2021

@RuudH1 

Ja, als je ook een mobiel abonnement bij kpn hebt kun je met Alles in 1 kiezen uit espn of pluspakket gratis. 

Met Hussel dus geen keuze, alleen gratis pluspakket. 


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 4 januari 2022

Ik snap er helemaal niets van, in mijn kpn staan 3 mobiele nrs, dat van mij en mijn vrouw (1 contract) dat van mijn inwonende schoonvader (eigen contract)

Op de factuur van ons staan beide nummers, alleen kan mijn vrouw zowel mij als mijn schoonvader niet gratis onderling bellen, ook in mijn kpn komt mijn nummer en dat van mijn schoonvader naar boven bij voordelen, dat van haar niet.

Ik kan het nr niet toevoegen in de hussel want het staat er naar zijn idee al in.

 

Waarom is 1 van de 2 nummers binnen het contract niet beschikbaar voor onderling gratis bellen en het andere wel???

 

Iemand ideeën 

 

*Admin: verplaatst naar algemeen Husselvoordelen topic


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 4 januari 2022

Heb even gekeken, maar kan bijvoorbeeld ook geen mbs delen met het nummer binnen mijn eigen contract. Wel met het andere contract.....


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 6 januari 2022

Hoi @JohanW1980, ik zag dat het nummer eindigend op 87 geen onderdeel van het huishouden was. Deze heb ik nu toegeveogd. Daar is ook een sms naar vertuurd ter bevestiging. En je ziet het nummer nu ook in Mijn KPN om MB's te delen etc. 


Hallo,

Mijn vriend en ik zijn recent samen gaan wonen. Hij had al KPN Mobiel, daarom ben ikzelf ook overgestapt naar KPN. Hij heeft zijn adres gewijzigd naar ons huidige adres, en die van mij is ook geregistreerd op dit adres, maar wij krijgen het Husselen niet voor elkaar op de aangegeven website. Zodra ik de gegevens invul en het mobiele nummer wil toevoegen, verwerkt hij deze niet. Zelf heb ik al wel een factuur gekregen, maar ook hier is geen husselkorting op toegepast. Hoe krijgen wij dit voor elkaar?

Groetjes Brigitte

 

*Admin: toegevoegd aan algemeen topic


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28595 reacties
  • 11 januari 2022

Welkom op het forum, @brigitte.angelique! Kan zijn dat het niet helemaal lukte omdat het allemaal recent gewijzigd is. Ik zie hier inderdaad ook dat er nog geen huishouden is. Dus die heb ik voor je aangemaakt. Je kunt nu gelijk onderling MB's delen (herstart eventueel je toestel als je dit nog niet ziet in je MijnKPN app). Overige voordelen (onderling gratis bellen, husselkorting voor de abonnement(en) die het nog niet hadden) kan tot 24 uur duren.


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 8 maart 2022

Ik had al mobiel van KPN en vandaag ook glasvezel. Wanneer krijg ik nu 7.50 korting?


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo @Ronaldr1987, ik heb even gekeken in de administratie en zie dat alle Husselvoordelen voor je zijn geactiveerd. Ingaande vandaag. 


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 8 maart 2022
Jeroen_dB schreef:

Hallo @Ronaldr1987, ik heb even gekeken in de administratie en zie dat alle Husselvoordelen voor je zijn geactiveerd. Ingaande vandaag. 


Top. Bedankt :)


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 1 augustus 2022

Her lukt me ook niet om mb te delen met mijn zoontje. Wel.met de rest van het gezin. Vanalles geprobeerd. Graag hulp


Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 97 reacties
  • 5 augustus 2022

Neem aan dat dit artikel aangepast gaat worden?

 

Toen je Internet (en TV) bij ons bestelde, heb je extra voordeel gekregen voor het combineren van meerdere KPN producten. Omdat je nu alleen een Internet (en TV) abonnement op je adres hebt, stopt dit voordeel.
Wat verandert er?
Het ‘gratis Pluspakket’ en ‘5,- Entertainmentkorting’ stoppen op 1 september 2022. Wij verrekenen dit op je eerstvolgende factuur in september. Wil je het Pluspakket toch houden dan kan je dit vanaf 1 september 2022 bestellen via je tv-ontvanger of in MijnKPN. Entertainmentkorting kan je houden als je ook KPN Mobiel neemt. Kijk hiervoor op kpn.com/entertainmentkorting.

Jasper van KPN
Moderator

Het artikel hoeft niet aangepast te worden @MeNTaL_TOv2, wat daar staat klopt nog steeds. Als je meerdere abonnementen combineert kan je gebruik maken van de voordelen.

Bij jou speelt iets anders, er was een aantal klanten bij wie de voordelen onterecht actief waren. In de eerste alinea die je hebt gekopieerd staat dat er op jouw adres alleen een Thuis aansluiting actief is, dat zie ik ook als ik jouw adres bekijk. Met 1 abonnement is er niets te combineren en daardoor kan je geen gebruik maken van deze voordelen. 

Je hebt een tijd geluk gehad dat de voordelen wel actief waren bij jouw abonnement. Vanaf 1 september is dat gecorrigeerd (niet met terugwerkende kracht).


Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 97 reacties
  • 5 augustus 2022

Wel succes voor KPN, heb net mijn mobielabbo omgezet.

Maar onterrecht vind ik het niet, stond duidelijk dat er 1 Gb glas ook Hussel korting zat (op de rest van de abbo’s niet). Dat kan een fout geweest zijn, dat is niet mijn probleem, Ik heb ter goeder trouw het abbonement afgenomen. Maar ik mis in de email wel de opmerking dat ik kosteloos mijn abbonnement kan opzeggen (er is immers een aanpassing in de prijs)


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

@MeNTaL_TOv2 het is mij niet bekend dat dat er gestaan heeft? Het staat op die manier ook niet in de voorwaarden en op jouw contract wordt het ook niet genoemd. Daarom is hier geen sprake van een aanpassing in de prijs, maar alleen in het corrigeren van een onterechte korting. 


wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 6 augustus 2022
MeNTaL_TOv2 schreef:

Wel succes voor KPN, heb net mijn mobielabbo omgezet.

Had je dan een mobiel abonnement bij KPN of heb je juist een mobiel abonnement naar KPN omgezet?


Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 97 reacties
  • 6 augustus 2022
wjb schreef:
MeNTaL_TOv2 schreef:

Wel succes voor KPN, heb net mijn mobielabbo omgezet.

Had je dan een mobiel abonnement bij KPN of heb je juist een mobiel abonnement naar KPN omgezet?

Omgezet naar


  • Topper
  • 14 reacties
  • 15 augustus 2022

Ik ben sinds enkele maanden klant van KPN Thuis internet en tv, met een 12 maanden (heel mooie) actieprijs. Nu overweeg ik om ook 2 mobiele abonnementen van ons gezin over te zetten naar KPN. Het is mij echter uit alle informatie over KPN hussel niet duidelijk, of ik - indien ik gebruik wil maken van hussel voordelen - voor het Internet en TV abonnement gewoon dezelfde actieprijs blijf betalen. Stel ik neem 2 mobiele abonnementen en koppel ook mijn Netflix abonnement aan KPN entertainment. Krijg ik daarna op mijn actieprijs nog 5 euro extra korting per maand op tv en internet (uiteraard komt dan de Netflix factuur er bij op), of vervalt mijn actieprijs en betaal ik dan het volle.pond minus 5 euro korting. Kan iemand dit toelichten?


  • 0 reacties
  • 15 augustus 2022

Ja inderdaad krijg je dan op het thuis vlak extra de 5 euro entertainment korting bovenop de huidige korting die je al.hebt, die blijft gewoon intact.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7877 reacties
  • 15 augustus 2022
Yur2 schreef:

Ik ben sinds enkele maanden klant van KPN Thuis internet en tv, met een 12 maanden (heel mooie) actieprijs. Nu overweeg ik om ook 2 mobiele abonnementen van ons gezin over te zetten naar KPN. Het is mij echter uit alle informatie over KPN hussel niet duidelijk, of ik - indien ik gebruik wil maken van hussel voordelen - voor het Internet en TV abonnement gewoon dezelfde actieprijs blijf betalen. Stel ik neem 2 mobiele abonnementen en koppel ook mijn Netflix abonnement aan KPN entertainment. Krijg ik daarna op mijn actieprijs nog 5 euro extra korting per maand op tv en internet (uiteraard komt dan de Netflix factuur er bij op), of vervalt mijn actieprijs en betaal ik dan het volle.pond minus 5 euro korting. Kan iemand dit toelichten?

Hoi @Yur2, ik zie dat @Doornekamp33 je vraag al heeft beantwoord en kan daar verder niet zoveel meer aan toevoegen! Hopelijk weet je met deze informatie waar je aan toe bent :) 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 november 2022

Sinds gister een nieuwe aansluiting voor glasvezel (tv+internet) op mijn adres geïnstalleerd. Daarbij waren er al reeds 2 mobiele abonnementen actief op het adres. Helaas bleek vanmorgen bij het afsluiten van het pluspakket dat hier toch voor betaald dient te worden.

 

Deze is toch gratis in combinatie met mobiel en tv+internet? Ook de korting op de mobiele abonnementen zijn nog altijd een vraagteken?

 

Wordt dit automatisch toegevoegd of gecorrigeerd? 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo @Kev008, de Hussel voordelen moesten nog geactiveerd worden, kwam door een opzegging van het eerdere internet+tv abonnement waar de mobiele abonnementen aan gekoppeld waren. Ik heb de mobiele abonnementen nu aan het nieuwe glasvezel abonnement gekoppeld en de Husselvoordelen zijn nu actief.