Vraag

Ik heb een nummer toegevoegd maar kan nog geen MB's delen en krijg de korting ook nog niet

  • 22 April 2024
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb een mobiel nummer toegevoegd aan mijn producten, daar zie ik dat nummer ook terug.

Echter is dat nummer niet bij mijn voordelen te zien en ik krijg dan ook niet de extra korting op deze mobiel en kan geen mbs delen met dat nummer. Ik heb geprbeerd via webformulier maar krijg melding dat het niet lukt.

Gr, 

Vast dan voor je reactie


4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ramo, welkom op onze community!
Je hebt het nieuwe abonnement gekoppeld aan je MijnKPN lees ik maar heb je m ook apart aangemeld voor de korting?

We hebben hier een handig artikel over!

Als het met het formulier daar niet lukt kun je hierover met ons bellen op 0800-0402 om je gegevens te laten controleren. Mijn collega's kunnen de abonnementen daar ook koppelen.

Goedenavond, ik heb gebeld maar werd verwezen naar het online formulier, echter werkt dat niet...krijg melding dat het niet gelukt is met allerlei mogelijkheid, ik heb alle die mogelijkheid geprobeerd, maar geen een helpt, is er nog wat te regelen, hoe verder?

Reputatie 7
Badge +20

Wat gek dat ze je hebben terugverwezen naar het formulier @Ramo, heb je tijdens dat gesprek al wel aangegeven dat het formulier niet werkte?

Onze telefonische collega's kunnen jouw abonnenten ook aan elkaar koppelen. En mocht het écht niet lukken, dan kunnen ze een melding aanmaken voor een speciale afdeling die het dan alsnog voor elkaar gaat maken. Ik ben dus bang dat ik je aan ga raden om even opnieuw met ons te bellen en duidelijk aan te geven dat het niét lukt via het formulier!

Weer gebeld en is nu geregeld.

Bedankt.

Reageer