Vraag

Ik heb geen ticket van Seaters gekregen, wedstrijd is vanmiddag

  • 30 September 2023
  • 9 reacties
  • 41 keer bekeken

Geen kaarten van seaters ontvangen, wat kan ik nu doen want niemand reageert?


9 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Bellen met 1200 of 0800-0402

Al gedaan, maar die weten van niks zeggen ze

 

@Nicj56 

Reputatie 4
Badge +4

Dan denk ik dat je niet hij de gelukkige zit als ik dit zo lees.

 

Thanks voor je hulp @Nicj56 , ik heb al betaald en een bevestiging. Ik wacht op me tickets staat er nu, maar ik heb nog niks ontvangen terwijl het evenement vanmiddag is

Kaarten besteld via Seaters.com echter de kaarten nooit gekregen. (Wel betaald)

KPN zelf weet van niks en stuur mij door naar de KPN servicedesk. De servicedesk zegt steeds dat ik bij KPN zelf niet zijn.

Ik wil gewoon mijn geld terug of een kaartje voor een volgende wedstrijd aangezien ik dit aan mijn zoontje heb beloofd. 

Help mij aub, want na mails 9 telefoontjes weet ik niet meer wat ik moet doen.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Giovanni2222, wat rot dat dit zo gelopen is! Aangemaakte topics pakken we op volgorde van binnenkomst op. Dat wil zeggen dat, indien het gewenst/nodig is, een moderator binnen een aantal werkdagen inhoudelijk zal reageren op jouw topic. We vinden ongetwijfeld een oplossing samen!

@Marcia_ Bedankt voor de reactie. Dat hoop ik ook, want ik vind dit heel vervelend !

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Giovanni2222 en bedankt voor jouw bericht!

Heel erg zuur natuurlijk dus goed dat je ook via deze weg aan de bel trekt. Ik kijk graag wat ik hierin voor jou kan betekenen. Zou jij daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Reageer