Beantwoord

Ik kan geen vraag stellen op de website, kan daar iets aan gedaan worden?

  • 29 July 2023
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

KPN heeft werkelijk een afschuwelijk klantonvriendelijke website. Eenvoudig een vraag stellen is onmogelijk, en de bezoeker wordt bedolven onder niet relevante reclame. Kan daar iets aan gedaan worden?

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 August 2023, 13:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Eloe Kingma KPN is telefonisch bereikbaar via 0800 0402, via Twitter (X), Facebook of dit forum.

Contactmogelijkheden genoeg lijkt me.

Bovendien zijn er op de website, afhankelijk van het onderwerp, formulieren te vinden om in te vullen.

 

Reputatie 7
Badge +6

Dan stel je hier je vraag. Simpel.

Reputatie 7

Welkom op het forum @Eloe Kingma. Op de site kan je inderdaad geen vraag stellen, daar is de site niet voor bedoeld. Je kunt er wel antwoorden vinden op veel vragen, maar we weten nu niet wat je vraag is.

Je kunt je vraag hier op het forum stellen, telefonisch via 0800-0402, via Facebook of Twitter of via een winkel. We denken graag met je mee als we weten waar het over gaat.