Beantwoord

Ik krijg ineens geen combivoordeel meer

  • 25 March 2024
  • 23 reacties
  • 144 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Na vele malen telefonisch contact, alsmede verschillende contacten in de KPN-winkel, ben ik nog steeds niet goed geholpen. Ik baal er inmiddels behoorlijk van.

Ik heb zowel KPN internet/tv als mobiel. Toch is per februari jl. mijn combivoordeel op mijn mobiel vervallen (2,50 euro). Ik moest zelfs een ‘voordeel’ betalen (1,13 euro)! Dat is inmiddels wel rechtgezet door een collega van u.

Daarnaast zou ik entertainment korting krijgen (ivm netflix via KPN), maar ook dat voordeel heb ik tot op heden nog niet ontvangen. 

 

Ik zie graag dat dit alles nu spoedig wordt opgelost. Bvd, mvg, Noortje Dooting 

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 March 2024, 17:03

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @combivoordeel opeens vervallen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de combivoordelen zijn vervallen. Op de onderstaande pagina lees je hoe je alle diensten weer kan aanmelden voor de combivoordelen.

 

 

Heb ik al geprobeerd, werkt niet. Ik word langzaam gillend gek van dit forum. Is er dan niemand die mij fatsoenlijk te woord kan staan, even kan meekijken of iets in die trant? Werkelijk te bizar dit. 

 

In mijn contract staat dat ik recht heb op entertainmentkorting. Is ook beaamd door medewerker aan de telefoon. Zet dit dan ook op mijn facturen (over febr, maart en toekomstige). Zie graag de nieuwe facturen tegemoet. Waarvoor dank. Ook mbt combivoordeel mobiel. Mvg Noortje Dooting

 

Hoi. Wat vervelend dat het nu niet gekoppeld lijkt te zijn.

Entertainmentkorting krijg je als één van deze pakketten afneemt:

Ook valt het gratis krijgen van het pluspakket onder de Combivoordelen.

Combivoordelen voor je mobiel zijn:

Korting op het abonnement (bij jouw bundelgrootte zou dat dus naar jouw info € 2,50 moeten zijn). En je zou een verdubbeling van je data bundel moeten krijgen.

Heb je hier al even over gebeld? Dat communiceert (mogelijk) wel sneller.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Peter, 

Zie mijn voorgaande berichten. Daarin staat alles beschreven:

-ja, netflix;

-ja, al heel vaak gebeld, zonder resultaat. 

Graag in orde maken, hartelijk dank alvast.

Mvg, Noortje Dooting 

Korting mobiel:

5 euro welkomstkorting (heb ik al);

2,50 combivoordeel korting (en inderdaad dubbele data)

Wonderlijk ook dat ik nu al contact heb gehad met 3 verschillende personen: Jimny, Vikash (moderator?) en Peter. Het is toch ongelooflijk. 

Graag deze kwestie oplossen. Mvg, Noortje Dooting

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @combivoordeel opeens vervallen ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 
 

Je ontvangt géén Combivoordeel bij de volgende producten of diensten:

  • Digitenne only
  • E-mail only
  • PSTN (analoge telefonie)
  • Prepaid
  • Zakelijke abonnementen
  • Abonnementen van vóór 8 oktober 2019
  • Oud-Telfort (TFT) abonnementen

     

    Combivoordeel vervalt als je niet meer voldoet aan de voorwaarden. Ga je bijvoorbeeld verhuizen, vergeet dan niet om ook het adres van jouw mobiele abonnementen aan te passen. Doe je dit niet, dan vervallen je voordelen.

    De uitgebreide voorwaarden voor Combivoordeel vind je hier.

  •  

     

     

     

     

    KPN Combivoordeel in combinatie met andere (KPN) abonnementen

    Maar hoe zit dat dan als je nog een oud KPN abonnement hebt? Je kunt deze én abonnementen van andere merken van KPN (Telfort en XS4ALL) met elkaar combineren om extra voordeel te krijgen. Welke voordelen je krijgt, hangt af van de abonnementen die je hebt.

  • Combineer je meerdere KPN abonnementen van vóór 8 oktober 2019, dan krijg je op deze abonnementen KPN Compleet voordelen.
  • Combineer je een Telfort abonnement met 1 of meer KPN abonnementen, dan krijg je Telfort Compleet voordelen op het KPN abonnement.
  • Combineerde je bij Telfort meerdere Telfort abonnementen, dan krijg je op deze abonnementen nog steeds Telfort Combivoordeel nu deze overgezet zijn naar KPN.
  • Combineer je een XS4ALL abonnement met 1 of meer KPN abonnementen, dan krijg je XS4ALL Compleet voordelen op alle abonnementen.

 

Bron:

 

Waarom twee topics openen over hetzelfde onderwerp @combivoordeel opeens vervallen , is tegen de huisregels, geeft verwarring en je wordt er niet sneller mee geholpen.

 

dat werkt dus niet!!!!!!!

gaat iemand mij nog helpen in plaats van tegenwerken? wat is dit voor forum? ik wil een mailadres en een fatsoenlijke medewerker dat is alles! 

dat werkt dus niet!!!!!!!

Inderdaad @combivoordeel opeens vervallen 2 topics gebruiken werkt niet.

Voordat er iemand van KPN, een moderator dus, reageert kan een par dagen duren.

Voor een snel(ler) antwoord kun je beter even bellen met 0800 0402, Facebooken of X’en

belachelijk, ik kreeg toch ook snel een enigszins op maat antwoord van Peter? ik heb dat overigens per abuis gedaan kennelijk, was mij daar niet van bewust. ik wil gewoon fatsoenlijk contact, dat moet toch te begrijpen zijn? 

erg klantonvriendelijk dit. geen woorden voor. 

ben er al de hele dag mee bezig. 

@PeterG is een gewaardeerd medeforumlid net als jij en ik @combivoordeel opeens vervallen en geen KPN-medewerker.

@Vikash van KPN  is wèl een KPN-medewerker en die heeft naar verhouding snel gereageerd.

oké kennelijk ben ik nog niet goed thuis in hoe dit werkt, duidelijk. kan een kpn medewerker mij dan aub verder helpen!? ik ga niet in discussie verder over wie wel of niet snel heeft gereageerd; feit blijf dat ik als klant nog steeds niet verder ben geholpen, evenals het geval was aan de telefoon. pas die facturen overeeenkomstig contract gewoon aan!!!! daar heb ik recht op. mvg Noortje 

Reputatie 7
Badge +28

@combivoordeel opeens vervallen 

Wil je rechtstreeks contact met een medewerker? Dan kan dat tussen 8.00 en 18.00 via 0800-0402, X of Facebook. 
 

KPN is niet bereikbaar per e-mail of chat. 

Reputatie 7
Badge +21

Heb ik al geprobeerd, werkt niet.

 

Jammer dat het niet is gelukt. Wat werkt er niet? Krijg je een melding te zien waarom het niet lukt? Heb je geprobeerd om alle diensten (internet en mobiel) aan te melden voor de Combivoordelen?

Ik begrijp dat je al eens eerder hebt gebeld met onze klantenservice. Dit is normaal gesproken wel de snelste weg om dit op te lossen. Je kan daarom het beste nog eens contact opnemen met onze klantenservice. Natuurlijk kan ik dit ook voor je uitzoeken en wellicht lukt het mij om de Combivoordelen te activeren op jouw adres. Laat in dat geval even jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Hartelijk dank Vikash, ik ga er morgen meteen mee aan de slag. mvg Noortje 

Goedemorgen Vikash, ik heb het profiel ingevuld. Dit krijg ik te zien bij het aanmelden voor combivoordelen:

 

Hulp met je aanmelding

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

Reputatie 7
Badge +21

@combivoordeel opeens vervallen Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb een poging gedaan om alle diensten aan te melden voor de Combivoordelen. Helaas is dat mij niet gelukt. Ik heb dit daarom intern doorgezet naar de juiste afdeling. Zij pakken dit verder op en nemen contact met je op wanneer dat nodig is. 

Vikash,

Ik ben zo juist gebeld door een kpn-medewerker, waarvoor hartelijk dank. Het lijkt nu allemaal goed te komen. 

Mvg, Noortje 

NB. moet ik hier nog iets ‘afsluiten'? Of gaat dat vanzelf? 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat je inmiddels al gebeld bent door een collega. Je hoeft verder niets te doen hier. 

Reageer