Beantwoord

Ik wil gebruik maken van de actie 15-17 maart 2024

  • 17 March 2024
  • 7 reacties
  • 272 keer bekeken

ik zou van de actie gebruik willen maken maar ik snap het niet. Ik ben al -tig jaar klant en heb nu GEEN abonnement met een bepaalde periode. Mijn contract (te zien in MIJN KPN) is in 2017 al afgelopen maar daarna klant gebleven. Ik wil nu weer een abonnement afsluiten, dus dat ik ‘vast zit’ voor 1 of 2 jaar ivm de actie. Maar op de site moet ik aangeven of ik nu “KPN internet en tv ‘  heb. EN ja… dat heb ik nu, alleen zonder een abonnement. Maar als ik dit antwoord met JA dan vallen alle acties weg. 
Dus wat moet ik nu doen…. ik heb WEL KPN nu maar zit niet in een abonnementsperiode…. 

 

icon

Beste antwoord door Steve Mnt 17 March 2024, 21:21

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De actie waar u het over heeft is alleen voor nieuwe klanten. Echt nieuwe klanten. Die nu helemaal geen diensten afnemen bij KPN. 

En dat bent u niet. U bent geen nieuwe klant. Dus u kunt geen gebruik maken van deze actie. 

Reputatie 5
Badge +5

@LeonvE 

Als ik je goed volg ben je al jaren klant bij kpn en wil je gebruik maken van een actie op de site 15-17 mrt? Als bestaande klant kan dat niet. Je kan wel via onderstaande link kijken wat voor overige aanbieding kpn geeft aan bestaande klanten. 

of bellen met 0800-0402  en inspreken 'opzeggen abonnement' daar kan de medewerker je eventueel een interessante aanbod doen en met je bespreken. 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet/

oke, dan wordt het inderdaad (dreigen met) weggaan. als dat nodig is…. ☹️

Reputatie 5
Badge +5

oke, dan wordt het inderdaad (dreigen met) weggaan. als dat nodig is…. ☹️

Aangeven dat je als bestaande klant graag een aanbod wil en vragen naar de mogelijkheden. Bij de andere providers is het niet anders. Hopelijk krijg je en mooi aanbod. Laat et weten 

Reputatie 7
Badge +24

oke, dan wordt het inderdaad (dreigen met) weggaan. als dat nodig is…. ☹️

Dat is zinloos. Dat doen elke dag 100en klanten aan de telefoon bij KPN. Daar raken ze echt niet van onder de indruk. 

Dat is zinloos. Dat doen elke dag 100en klanten aan de telefoon bij KPN. Daar raken ze echt niet van onder de indruk. 

Vorige week voor een aantal mensen contact gehad en met afdeling retentie/klantbehoud gesproken, {concurrent} is goedkoper kan je nog iets betekenen voor de klant en bijvoorbeeld de huidige aanbieding voor nieuwe klanten toepassen? Geen probleem!

Met de normale klantenservice hoef je het niet te proberen, hier zie je bij menig provider dat die bar weinig voor hebben met de klant noch met klantbehoud, alleen is dat ook veelal niet wat tot hun werkzaamheden behoort.

Badge +19

@GerritS76 gefeliciteerd met je behaalde successen.  Je bent er blijkbaar nogal trots op en moet iedereen dat weten!!

Reageer