Beantwoord

ik wil MB's delen, maar lukt niet

  • 29 July 2023
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Van alles al gelezen en geprobeerd, maar slecht voor mn bloeddruk. Niets werkt.

Ik ben getrouwd en woon al sinds een tijd bij mij vrouw. Die heeft alles van kpn. Ik alleen mobiel, ik heb mijn adres veranderd in mijn kpn, naar haar adres en haar nummer bij mij toegevoegd. Maar ik kan geen mbs met haar delen.wel kan ik haar gegevens en alles aanpassen. Maar mbs delen behoort kennelijk tot een hogere orde. Ik heb vet veel over en zij kan wel extra gebruiken. Zij beheerd daarnaast ook 2 mobiels van beide dochters. Ook die kan ik niets geven.

Waarom kan ik wel van alles veranderen rondom haar gegevens, maar niet mbs delen?

 

Groet

 

Joost den Houdijker

 

icon

Beste antwoord door GeSp 29 July 2023, 23:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @DeBoswachter 

 

Om MB’s te kunnen delen moeten alle nummers aangemeld zijn voor Combivoordeel, dan kan je hier doen: https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

 

Zie ook dit topic met meer informatie:

 

Mocht het niet lukken vul dan je Forum Profiel in en vermeld onder ‘Persoonlijke opmerkingen’ de telefoonnummers waarmee je wilt delen, een KPN moderator kan het dan voor je in orde maken (kan wel even duren voor ze an dit topic toe zijn).
Je kan ook met de klantenservice bellen 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 -18:00, za 08:00 - 17:00), die zouden dit ook voor je in orde moeten kunnen maken.

Ik denk idd dat het de klantenservice gaat worden. Die link die je stuurde was ik ook al tege gekomen  maar dat lukt niet om de een of andere reden. Bedsnkt in ieder geval.

 

Groet

 

Joost