Beantwoord

Korting HBO?

  • 29 January 2024
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Als ik een mobiel abonnement afsluit naast TV en internet krijg ik een aantal kortingen.

Zo ook 5 euro op entertainment.

Maar als ik dan HBO bij mijn bestelling aanvink, komt gewoon het volle bedrag van 7,99 bij de maandelijks te betalen kosten. Waarom wordt de korting niet verwerkt?

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 January 2024, 18:30

Bekijk origineel

5 reacties

Heb je misschien al een ander pakket waar je de entertainment korting op krijgt?

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @renevanboheemen ,

Je kunt maar op maximaal één pakket de entertainmentkortig ontvangen als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN.  

Heb je naast HBO Max geen ander entertainmentpakket? Dan kom je er mogelijk voor in aanmerking. 

Op de overeenkomst in de bevestiging wordt altijd de prijs vermeld zonder kortingen. Dat komt omdat die korting alleen maar gegeven wordt zolang je aan de voorwaarden voldoet. 

Jouw internet en TV-abonnement moet bv zijn afgesloten op basis van het Combivoordeel. Op oudere abonnementen gelden de voorwaarden van KPN Compleet. Daar krijg je geen entertainmentkorting bij. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

 

Dank voor jullie reacties.

Ik heb geen ander Entertainmentpakket via KPN. Het abonnement voor Internet en TV is in januari afgesloten. Ik overweeg nu ook mobiel via KPN te doen.

Ik verwachtte een korting van 5 euro te zien in het onderstaande overzicht:

 

Reputatie 7
Badge +28

Ok @renevanboheemen ,

Dan ontvang je het entertainmentvoordeel van vijf euro zodra je een mobiel abonnement hebt lopen bij KPN. 
 

Je kunt de korting dan eventueel aanvragen via de eerder gegeven link. (Meestal gaat het automatisch.) 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @renevanboheemen, de €5,00 entertainmentkorting wordt pas zichtbaar en geactiveerd als er ook daadwerkelijk een mobiel abonnement afgenomen wordt. Hoe het verder werkt met de combivoordelen is prim uitgelegd door andere community leden. 

Mocht je toch nog vragen hebben? Stel ze gerust! De KPN community denkt graag met je mee. 

Reageer