Beantwoord

korting voor Combivoordeel niet toegepast op mijn factuur

  • 17 August 2023
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb afgelopen maand mijn abonnement veranderd naar unlimited en daarbij zou ik in combinatie met mijn kpn thuis abonnement 7,50 combinatie voordeel krijgen. Zoals ik ook de maanden ervoor het combinatie voordeel ontving. Deze maand zie ik echter bedrag gefactureerd worden excl korting. Dit terwijl in mijn kpn wel degelijk de korting vermeld staat. Ik zou 25 euro moeten betalen, maar mijn factuur staat deze maand op 33 euro

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 August 2023, 12:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Revelations ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. 

Nou nee, want ik heb een mail ontvangen van jullie waarin staat dat mijn voordelen zijn veranderd van 2,50 korting naar 7,50 korting. Ik ga ervan uit dat hierna mijn voordelen gewoon mee lopen. Bij het tussentijds aanpassen van je abonnement hoef je niet opnieuw je telefoonnummer aan te melden.. dan zou ik de mail ook niet ontvangen.

Mijn abbo loopt nog tot december dit jaar. Heb de internetbundel vorige maand aangepast. Daarna kreeg ik bovenstaande mail met nieuwe voordelen. Weer opnieuw aanmelden voor combinatie voordeel is dan toch raar? Dat lijkt me niet de normale gang van zaken?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Revelations, mijn vermoeden is dat de korting van €7,50 en de factuur elkaar gekruist hebben. Waardoor bij de eerste factuur van jouw nieuwe abonnement de prijs zonder de extra combikorting is gefactureerd. Normaal gezien zal je dan op de eerstkomende factuur de korting met terugwerkende kracht uitgekeerd krijgen.Â