Beantwoord

kpn compleet zenderpakket

  • 5 May 2020
  • 5 reacties
  • 165 keer bekeken

vorige week gebeld met KPN met de volgende vraag:

Ik heb al heel lang geleden het pluszenderpakket en opnemenpakket gratis vanwege acties in het verleden.

Nu heb ik ook kpncompleet dan zou ik toch nog een zender gratis moeten krijgen (graag FOX).

 

Nou dat kon niet (waarom weet ik niet) maar ik heb dan maar het pluspakket verruild voor gratis Fox.

DE medewerker moest alsmaar overleggen en ondertussen kreeg ik 4 mailtjes over veranderingen maar aan het eind zei hij dat het niet gelukt was maar dat hij de volgende dag in orde zou maken.

Na een paar dagen was er ondanks toezegging bevestigende mailtjes niks veranderd en heb ik het zelf maar met de afstandsbediening veranderd !

 

Toch vind ik dat ik nog steeds recht heb op het PLUSPAKKET. Ik ben een oude klant die door oude acties dat al had en  anders niet kan profiteren van jullie nieuwe acties.

 

Graag uw advies,

 

dank en groet,

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 11 May 2020, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @petronellamaria, welkom op het forum!

Sinds we KPN Compleet in het leven hebben geroepen in 2012, krijg je van ons één zenderpakket cadeau elke maand. Daarbij gaat het dus om het Pluspakket óf Fox sports. Ik zie dat jij al  KPN Compleet bent sinds januari 2013, superlang inderdaad! :smiley:

Als je eerst het Pluspakket als gratis zenderpakket aan had staan, had je niet ook nog recht op gratis Fox sports. Wisselen naar Fox sports is wel mogelijk en zo staat dit nu ook ingesteld, maar dan heb je vervolgens geen recht meer op gratis het Pluspakket. Het is het ene of het andere zenderpakket :slight_smile:

De collega die je gesproken hebt, heeft erg zijn best gedaan, maar is er tegenaan gelopen dat bepaalde systemen een verstoring hadden waardoor de wijziging niet succesvol doorgevoerd kon worden. Hij heeft als notitie achtergelaten dat hij het de volgende dag nogmaals zou proberen, maar ik begrijp nu van jou dat dit niet gebeurd is en dat je het uiteindelijk zelf op hebt gelost via het menu van de tv-ontvanger. Heel goed natuurlijk dat je het zelf wél voor elkaar hebt gekregen, maar helemaal netjes is dit niet vanaf onze kant, excuus daarvoor!

Dank voor het antwoord. 

Maar ik wist dit  al.

Hoe kan ik hiertegen protesteren?

Zo kunnen oude klanten niet profiteren van nieuwe acties (compleet) en is het dus nep !

groet van Ellie

Reputatie 7
Badge +24

Dank voor het antwoord. 

Maar ik wist dit  al.

Hoe kan ik hiertegen protesteren?

Zo kunnen oude klanten niet profiteren van nieuwe acties (compleet) en is het dus nep !

groet van Ellie

Waarom zou je hier tegen moeten protesteren? Waar precies kunnen oude klanten niet van profiteren? Compleet is een oude actie, en bestaat nu helemaal niet meer voor nieuwe abonnementen. Bij een nieuw abonnement moet gewoon betaald worden voor het pluspakket of FOX. Je krijgt dan wel 5 euro entertainmentkorting (1x) als je ook een mobiel van KPN hebt.

U heeft nu FOX. Als u alsnog ook het pluspakket wilt, dan kunt u dat er tegen betaling ook gewoon bijnemen. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben ook benieuwd waarom je hier tegen wilt protesteren?

KPN Compleet is een voordeelprogramma dat we nu niet meer aanbieden voor nieuwe klanten. Voor nieuwe klanten, hebben we sinds oktober KPN Hussel. Daarbij krijg je geen zenderpakket gratis, maar ontvang je €5,- korting. Je Fox Sports zenderpakket, zou je dan dus niet gratis krijgen zoals nu het geval is, maar je zou er met het ‘nieuwe’ voordeelprogramma nog €7,99 voor moeten betalen. Je bent nu dus voordeliger uit!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu duidelijk is hoe het zit met de KPN Compleet voordelen! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel.