Vanavond telefonisch contact gehad met een medewerker van kpn.
Feit is dat we op dit moment 2 mobiele abonnementen hebben op 1 adres met compleet voordelen. Dit wil zeggen MB verdubbelaar, MB delen en €5 korting per abonnement per maand.
Nu zijn we ongeveer €10,- per maand goedkoper uit met ons vaste internet en tv als we oversluiten naar het nieuwe hussel abbonement voor thuis.
De medewerker (naam is bekend) (ook in overleg met zijn leidinggevende) heeft aangeven dat we deze overstap kunnen maken zonder consessies te doen op de voordelen die we nu hebben met onze mobiele abbonement met kpn compleet. Er is een aantekening hiervan gemaakt in het dossier van ons bij kpn.
Gezien het feit dat deze medewerker geen mail kan sturen om deze toezegging zwart op wit te hebben om eventuele latere discussies te voorkomen zoek ik nu via deze weg contact om alsnog de toezegging zwart op wit te hebben.
Graag zie ik een reactie tegemoet.
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel