Beantwoord

KPN Voordelen vervallen na toevoegen extra mobiel nummer, hoe kan dat?

  • 28 August 2023
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Sinds geruime tijd heb ik een KPN glasvezel abonnement en hieraan is ook het mobiele nummer van mijn vrouw gekoppeld. Tot 2 weken geleden ontving ik hierdoor de voordelen van KPN Compleet (extra korting, dubbele MB’s). 

Echter nu heb ik vorige week het mobiele nummer van onze dochter gekoppeld en zijn opeens de voordelen van KPN Compleet weggevallen. 


Mogelijk is dit samengevallen met een contract verlenging van het mobiele abonnement van mijn vrouw (maar die was al eerder verlengt en het leek destijds dat de dubbele data nog actief was). 

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 August 2023, 19:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @M. Deinum ,

Je schrijft dat het mobiele abonnement van jouw vrouw al eerder was verlengd. Bij een verlenging vanaf oktober 2019 valt het abonnement onder de nieuwe voorwaarden en die zijn anders dan de oude voordelen van KPN Compleet. 

 Tegenwoordig heet het geen KPN Hussel meer, maar Combivoordeel. Maar de voorwaarden zijn verder hetzelfde.

Lees meer over Combivoordeel op :