Vraag

Mb delen lukt niet

  • 13 November 2022
  • 3 reacties
  • 234 keer bekeken

Hussel abonnement afgesloten , maar mbs delen lukt niet

Ā 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Degene waar ik mijn mbs wil delen heeft het zelfde abonnement

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Heoi TongĀ 

Ā 

Zijn beide nummers ook aangemeld voor Hussel voordelen?, dat is nodig om MBā€™s te kunnen delen.

Dat aanmelden kan je hier doen: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Heoi Tong, welkom op het KPN Forum!

Balen dat het niet lukt omĀ MB's te delen.Ā Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voorĀ KPN HusselvoordelenĀ enĀ KPN Compleet voordelen. ViaĀ de MijnKPN appĀ kun je dat gemakkelijkĀ controleren via Profiel ā†’Ā Abonnementen ā†’Ā Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naarĀ onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in.Ā Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ā€˜Ik ga akkoord met de voorwaardenā€™ aan. En klik op ā€˜Check aanmeldingā€™.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Ā 

Lukt het hiermee niet? Dan kijk ik graag even met je mee.Ā Ik wil je vragenĀ je forumprofielĀ aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ā€˜persoonlijke opmerkingenā€™. DeĀ gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?