Vraag

MB delen niet mogelijk met 0970 nummer?

  • 9 May 2022
  • 33 reacties
  • 690 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Hoi @Arthurtje : Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Beste Erwin, zojuist profiel aangepast.  

He, dat is vreemd. Je 097 nummer staat wel in je huishouden.

Krijg je een foutmelding als je mb's probeert te delen?

Volgens mij is er structureel iets aan de hand met het delen van data met 097-nummers, ik lees hier zoveel klachten/vragen over. Dat moet bij KPN nu toch ook wel bekend zijn @Erwin_ ?

Ik zie voornamelijk dat het met aanmelden (dus in het huishouden plaatsen van zo'n nummer niet goed gaat).  Meestal werkt het daarna prima.

Ik ben wel even benieuwd naar de reactie van @Arthurtje .

Reputatie 1

Ik heb het gisteren zelf geprobeerd:

xs4all-account met kpn menu

Met de “nieuwe” 097.. datasimkaart van kpn en kpn-mobiel met 20gb data.

Gedaan op mobiel in de kpn-app en kon nu idd snel 1gb toevoegen aan 097..datasim.

Duurt zo'n 10 minuten voordat het zichtbaar is.

Vorige week lukte het nog niet trouwens.

Beste Erwin,

Omdat jullie antwoord via dit forum erg lang uitbleef ben ik maar even naar de kpn winkel gegaan. Hier was dit klusje zo gefikst. Ook hier ging het om de aanmelding. 

Beste Erwin,

Omdat jullie antwoord via dit forum erg lang uitbleef ben ik maar even naar de kpn winkel gegaan. Hier was dit klusje zo gefikst. Ook hier ging het om de aanmelding. 

Hallo @Arthurtje , goed om te lezen dat het in orde is gekomen. Het forum is ook geen chatdienst waar je a la minute een reactie van KPN kunt verwachten, dat kan soms een paar dagen duren.