Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 19 February 2020
  • 2 reacties
  • 826 keer bekeken

Het kukt niet mb te delen met mijn andere nummer. 

icon

Beste antwoord door Susan_ 23 February 2020, 14:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Laila77, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je op dit moment geen MB's kan delen.. Kon je dat voorheen wel? Of ben je sinds kort bij KPN gekomen? Voorwaarde voor MB's delen is dat beide 06-nummers op hetzelfde adres staat geregistreerd én natuurlijk bij KPN het abonnement afnemen. Ex-Telfort nummers kunnen helaas geen MB's delen. 

Om in aanmerking te komen voor de KPN Compleet voordelen kan je de nummers aanmelden. Dat kan ook heel makkelijk online, via deze website. Binnen 3 werkdagen worden de voordelen dan geactiveerd, hier krijg je vanzelf bericht van. Eenmaal aangemeld kan je in MijnKPN de twee mobiele nummers zien, je kan alleen delen vanaf een abonnement dat normaliter de MB's heeft. Een abonnement zonder internet kan alleen ontvangen, en niet delen.

Mocht het nog niet lukken, dan help ik je graag verder. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en beide 06-nummers (bij persoonlijke opmerkingen)? 

Reputatie 7
Badge +21

@Laila77, ik zie helaas nog geen ingevuld profiel of een reactie op mijn bericht. Kan je inmiddels al MB's delen met het andere nummer? Anders help ik je alsnog graag verder!

Reageer