MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11430 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Afgelopen maanden telkens mb’s Gedeeld met ander lid van het gezin. Nu lukt dat opeens niet meer. ‘ Uw abonnement is niet geschikt ‘. Daarnaast is de verdubbeling van mb’s ook opeens niet meer zichtbaar. Hoogst irritant. How lost kpn dit op???

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Fozzy016, ik zie dat je inmiddels ook al even gebeld had. Je hebt in augustus een sms gekregen dat het factuuradres afwijkt van het ‘basis’adres voor Compleet. Die is inmiddels aangepast, zie ik. Ik heb dan ook voor het nummer wat jij in je profiel gezet hebt, de Compleet voordelen weer aangezet. 

Ha Marcia. Bedankt voor jouw hulp. Ik had ook bij mijnkpn ingelogd en gekeken en niets vreemds gezien. De sms heb ik dus wel gezien, maar ik vertrouwde die berichten niet. Ik dacht dat Kpn niet op die manier met mij zou communiceren. Daar zou je naar mijn mening beter een mail over kunnen sturen of even bellen. Had een hoop narigheid bespaard. Nogmaals dank voor jouw en Sevval haar inspanningen.

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem! Ik neem jouw feedback mee, dank daarvoor!

Reputatie 2
Badge

Ik hussel met genoeg mb ,s. 
genoeg mb over 

antwoord KPN 

U heeft onvoldoende tegoed om deze maand MB's te verzenden.

geweldig wat een feest bij KPN 

 

terwijl er op 3 abonnementen genoeg te verdelen is 

 

TOP.   KPN.  Jammer van deze reclame nooit meer

Mijn  jongste zoon koppelen  lukt niet hij staat wel netjes in het rijtje van overzicht.

Maar mb lukt bij 4 man  maar nr 5 niet

Ik kan hem dus geen mb overgeven wat ik ook probeer.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ook ik krijg geen Mb's gedeeld, was toch duidelijk een no-go issue bij wijziging abonnement. Hoe krijg ik Mb's wel keurig verdeeld over mijn 3 nummers?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Peelviervoeters VOF, zou je het eerste bericht van dit topic goed willen bekijken? Als je nummer alle 3 in aanmerking komen én zijn aangemeld voor Hussel/Compleet, hoort het Mb's delen zonder problemen te lukken. 

Als dat toch niet het geval is, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag de mobiele nummers waar het om gaat in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

hallo, 

Ik wil mijn mb’s delen, maar dat lukt niet. Nadat ik de mb's delen heb aangegeven het aantal mb's en abb. krijg ik de volgende melding:

“Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.”

Het is niet zo dat het abb is gewijzigd o.i.d. Voorgaande maanden lukt het altijd wel om de mb's te delen. Mb's delen met een andere huisgenoot lukt wel… Wat is de oplossing? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Mb ‘ s delen lukt niet krijg nu al twee dagen de melding dat om technische redenen het niet lukt om mb’s te delen

Ik probeer al twee dagen mb te delen maar krijg de melding dat om technische redenen het niet lukt om mb’s te delen 

Ik kan sinds eergisteren geen mbs meer delen. Niet via de app en ook niet via de site. Beide geven aan dat er een technische storing is waardoor bepaalde gegevens niet kunnen worden opgehaald.

MBs delen lukt nog steeds niet. "Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk”… Nu al 2 dagen

Reputatie 7
Badge +17

@Dessie en @Paulvh Welkom! Ik heb jullie reacties even hier naartoe gesleept. Wat irritant dat jullie de melding ‘technische storing’ krijgen. Zowel in de App als online. Ik heb het zojuist zelf even geprobeerd. Mij lukte het wel om MB's te delen. Er is geen algemene storing bekend, dus waarom jullie de melding krijgen, is mij niet helemaal duidelijk. Is jullie MijnKPN App up-to-date? Dit kun je controleren in de Playstore of Apple store. Je kunt ook proberen de app eens helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren. Wat betreft MijnKPN via de browser. Welke browser gebruiken jullie? 

Heb een vraag over MB delen. Kan al twee dagen MB delen geeft steeds een storing aan

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Dessie en @Paulvh Welkom! Ik heb jullie reacties even hier naartoe gesleept. Wat irritant dat jullie de melding ‘technische storing’ krijgen. Zowel in de App als online. Ik heb het zojuist zelf even geprobeerd. Mij lukte het wel om MB's te delen. Er is geen algemene storing bekend, dus waarom jullie de melding krijgen, is mij niet helemaal duidelijk. Is jullie MijnKPN App up-to-date? Dit kun je controleren in de Playstore of Apple store. Je kunt ook proberen de app eens helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren. Wat betreft MijnKPN via de browser. Welke browser gebruiken jullie? 

De app is opnieuw gedownload “Apple” maar geen resultaat 

Ook opnieuw gedownload en werkt nog steeds niet. Browser is Google Chrome.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het testen @Dessie en @Paulvh. Ik ga het intern navragen voor jullie. Paul, zou jij je gegevens nog willen invullen in je profiel en hier een seintje kunnen geven als je dit gedaan hebt? Dan kan ik die eventueel doorsturen, mochten mijn collega's hierom vragen. :hugging:

Bedankt voor het testen @Dessie en @Paulvh. Ik ga het intern navragen voor jullie. Paul, zou jij je gegevens nog willen invullen in je profiel en hier een seintje kunnen geven als je dit gedaan hebt? Dan kan ik die eventueel doorsturen, mochten mijn collega's hierom vragen. :hugging:

Profiel is ingevoerd 

Wij hebben al jaren kpn nu wil

mb's delen niet meer lukken hoe kan dat ?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik kan wel MB’s delen, maar moet dit elke maand opnieuw doen. Is het ook mogelijk om een vast aantal MB’s met iemand te delen?

Goedemorgen, vandaag heb ik geprobeerd om MB's te delen met mijn zoon. maar helaas lukt het niet. Ik krijg de melding dat er een technische storing lijkt te zijn en dat delen op dit moment niet mogelijk is.

kan deze storing bevestigd worden? De App lijkt ook vernieuwd te zijn, kan het zo zijn dat het hiermee samen hangt?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +25

Ik kan wel MB’s delen, maar moet dit elke maand opnieuw doen. Is het ook mogelijk om een vast aantal MB’s met iemand te delen?

Nee, het is niet mogelijk om het te automatiseren helaas.

Lisa, Het is vandaag weer gelukt om MBs te delen

Hallo, ik zie inderdaad dat er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Maar ik kom er niet uit waarom het niet werkt. Mijn dochter heeft sinds een aantal maanden ook een abo van KPN maar ik kan maar geen mb’s met haar delen, wel met mijn man. Haar nummer verschijnt niet bij de telefoonnummers…

Ik heb zelf al vanalles geprobeerd maar het lukt niet.

wie kan mij helpen?