Beantwoord

MB's delen lukt niet, nummer niet zichtbaar in MijnKPN

  • 15 August 2022
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Hi, 

Ondanks dat ik op het forum meerdere keren dezelfde vraag zie en de antwoorden heb gelezen, kom ik er toch niet uit. 

 

Per gisteren heeft mijn vrouw ook kpn mobiel. Dit nummer heb ik op mijn.kpn.com bijgevoegd.

Wanneer ik mijn nummer check op voordelen staat het volgens mij goed. 

Wanneer ik het nummer van mijn vrouw check staat er dat er iets is misgegaan. 

 

Misschien moet ik een paar dagen wachten, maar dat is niet handig omdat zij nu ook buitenshuis gebruik van internet wil maken. Zouden jullie hier aub naar willen kijken?

 

Groeten, 

Robin

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 17 August 2022, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Rodoor, kun je het nummer wel aanmelden via het aanmeldformulier? Mocht het niet lukken, vul dan even jouw forumprofiel in en laat even hier in het topic een bericht achter. 

@Jeroen_dB ik krijg een foutmelding wanneer ik het aanmeld formulier gebruik. Afgelopen week gebeld met jullie support en daar gaven ze aan dat, omdat het een nieuw contract is, het nog wel wat dagen kon duren voordat het goed in het systeem stond. 

 

Inmiddels een week verder, maar het werkt nog niet. Volgens mij heb ik het forumprofiel compleet. Zou je kunnen helpen?

@Jeroen_dB Ik weet niet of je iets gedaan hebt, maar ik zie dat er voordelen aangezet zijn en ik heb nu mb’s kunnen delen

Reputatie 7
Badge +19

Ik had nog niets gedaan @Rodoor. In ieder geval goed om te lezen dat het nu lukt met het MB's delen.