Beantwoord

Mb's delen met gezinsgenoten

  • 9 February 2020
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik wil mbs delen met drie gezinsgenoten . Kan ik ergens in een keer zien hoeveel ieder per maand  gebruikt, liefst actueel, zodat er een op gebruik afgestemde verdeling gemaakt kan worden?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Nadia 12 February 2020, 09:16

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Robz , dat kun je in MijnKPN zien, als alle drie de abo's binnen MijnKPN staan, kun je dat per nummer zien.

 

Reputatie 7

Hallo @Robz, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt :)

Klopt wat JanD zegt. Je kunt binnen je Compleet / Hussel huishouden zien hoeveel MB's je de huidige maand hebt verstuurd. Je kunt niet het (actuele) verbruik inzien van de nummers gekoppeld binnen je huishouding vanwege de privacy van je huisgenoten / familieleden. In MijnKPN kan de gebruiker zelf zijn eigen verbruik actueel volgen. 

Helaas. Ik begrijp heel goed dat het wel erg handig is. Zo kun je tijdig extra MB's sturen wanneer er een mobiel nummer bijna zonder komt te zitten. Als de mobiele gebruiker geen datategoed meer heeft betaal je niks extra's voor internet. De snelheid wordt dan afgeknepen, maar nog wel voldoende om een Whatsappje te sturen. Dus even een appje sturen: ‘SOS, send some data please ’ ;)

Tip: op de facturen vind je de specificatie over het verbruik. Je kunt dan precies inzien hoeveel data er is gebruikt per mobiel nummer. Misschien dat je op basis van dat verbruik een inschatting kunt maken hoeveel iedere gebruiker per maand (extra) nodig heeft.  

Reageer