Beantwoord

MB's delen met nieuw mobiel abonnement lukt niet

  • 30 June 2023
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Hi,

Ik heb een derde mobiel abo toegevoegd aan mijn “hussel” en wil nu mb's delen met deze maar dit lukt helaas niet. Wel aangemeld via de bekende pagina maar krijg dan de melding dat ‘dit niet lukt’. Adres etc. lijkt goed te staan en in de app is het abo wel gewoon zichtbaar. Behalve dus bij voordelen en als selectie voor het delen van mb's. Iemand enig idee? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door GerritS76 30 June 2023, 20:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Het lijkt erop dat je nummer nog niet gekoppeld is voor de voordelen, je kunt deze koppelen via https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Krijg je een foutmelding, controleer dan eens via de knop "Check je voordelen”, te kijken in Mijn KPN, als de pagina geladen is dan zie je eerst alleen alle abonnementen, erboven zie je Bekijk uw voordelen, hieronder zouden alle abonnementen die aangemeld zijn voor de voordelen zichtbaar moeten zijn.

Is dit niet het geval? Dan is het raadzaam even te bellen met KPN Klantenservice op 0800-0402, bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 en zaterdag van 8:00 tot 17:00. Lukt het niet via telefoon of wil je liever via het forum regelen, vul dan even je KPN Forum Profiel in met je gegevens, vermeld onder ‘Persoonlijke opmerkingen’ even het telefoonnummer waarbij het probleem optreed.