Vraag

MB's delen met tablet van dochters werkt niet, kan geen contact krijgen vanuit buitenland

  • 9 May 2024
  • 7 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik kom niet verder in jullie chat, met die chatbot. Hij blijft een terug bel afspraak als optie geven voor morgen pas.

ik bel naar 0031612001200, doorloop dat hele menu om te horen ‘op dit moment kunnen we je vraag telefonisch niet beantwoorden, we zijn bereikbaar van ma t/m vr van 08:00-18:00.

het is donderdag 10:30. Het is werkelijk onmogelijk dit.

 

ik wil graag MB’s delen met de KPN simkaarten in de tablets van onze dochters. Ze staan niet in MIJNKPN dus moet de telefoonnummers toevoegen. Deze telefoonnummers weet ik niet en staan niet in de contracten. Kan iémand aub een antwoord geven want ik stel de mate van klantenservice absoluut niet op prijs op dit moment (!)


7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als u een abonnement bij KPN afsluit, dan krijgt u daar verschillende mails over. Daar staat natuurlijk gewoon ergens het telefoonnummer in. 

Zijn het data only abonnementen? Of zoals KPN het noemt "Mobiel Internet"?

het is donderdag 10:30. Het is werkelijk onmogelijk dit.

Het is Hemelvaartsdag, dus niet een gewone donderdag, dus de helpdesk is gesloten @LoesBruin 

Bel je vanuit het buitenland dan? Want binnen NL is het gratis nummer 0800 0402, vanaf morgen dus weer bereikbaar.

Zijn de simkaarten in de tablets wel datasimkaarten met een 097-nummer? Simkaarten met 06- nummers mogen niet in tablets en andere IoT-apparatuur gebruikt worden.

 

Reputatie 5
Badge +6

Ik kom niet verder in jullie chat, met die chatbot. Hij blijft een terug bel afspraak als optie geven voor morgen pas.

ik bel naar 0031612001200, doorloop dat hele menu om te horen ‘op dit moment kunnen we je vraag telefonisch niet beantwoorden, we zijn bereikbaar van ma t/m vr van 08:00-18:00.

het is donderdag 10:30. Het is werkelijk onmogelijk dit.

 

ik wil graag MB’s delen met de KPN simkaarten in de tablets van onze dochters. Ze staan niet in MIJNKPN dus moet de telefoonnummers toevoegen. Deze telefoonnummers weet ik niet en staan niet in de contracten. Kan iémand aub een antwoord geven want ik stel de mate van klantenservice absoluut niet op prijs op dit moment (!)

Krijgt u ook geen facturen vd desbetreffende nrs ? Daar staan ze ook altijd op nl.

Ah, ja dat verklaard het een en ander! Wij zijn in Frankrijk. De Simkaarten zijn geleverd bij de aanschaf van de tablets, ik verwacht dan dat het 097 nummers zijn als 06 niet is toegestaan.

Er is bij de aanschaf verteld dat mijn man (het 06 nummer dat wel in MijnKPN staat) zijn MB’s kan delen met de tablets. Ik weet alleen niet hoe, omdat ze niet in MIJNKPN staan en niet in het contract 

Reputatie 5
Badge +6

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

U dient de nummers (als u ze weet) aan te melden voor de voordelen en in mijn kpn kunt u ze koppelen aan de 'mijn kpn id' zodat de abonnementen ivv zichtbaar zijn in mijnkpn. Beste is morgen te bellen als de medewerkers weer werken dan kunnen ze u te woord staan en hierbij helpen. 

Ok, ik ga nog even verder zoeken en anders morgen bellen. Sorry voor de verwarring met de feestdagen en bedankt voor je snelle antwoord. Een fijne dag gewenst!

Reputatie 7
Badge +24

Hi @LoesBruin, welkom bij ons. 

Is het gelukt om de nummers te achterhalen of om alsnog in contact met ons te komen. Anders help ik je uiteraard ook graag. 

Reageer