Beantwoord

MB's delen niet meer mogelijk nadat er gewisseld is tussen abonnement en prepaid

  • 22 July 2022
  • 45 reacties
  • 203 keer bekeken

Reputatie 1

Nadat er door de klantenservice een poging is gedaan om het abo en prepaid nummer te wisselen (wat verkeerd is gegaan) is het niet meer mogelijk om MB's te delen met mijn zoon.

Het gaat om het nummer eindigend op 2801.

Het vreemde is dat ik nu wel mb's kan delen met het prepaid nummer.

Opnieuw aanmelden gaat ook niet.

Vorige week heeft de KPN winkel in Roosendaal het nummer ook toegevoegd maar deze is nog steeds niet zichtbaar.

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 17 August 2022, 13:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

45 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dit 924 nummer ook staan @Maja_ en heb oprecht geen flauw idee waar het Hussel systeem dit nummer vandaan haalt. Dit klantnummer laat verder overal het juiste 500 nummer zien 🤔

Als je hier nu Mb's mee deelt, worden die dan wel bij het 500 nummer zichtbaar? 

 

Reputatie 1

Helaas komt er bij het delen dan foutmelding.

Op deze manier lukt het dus ook niet.

Reputatie 1

Ondertussen lukt het al 1,5 maand niet meer om mb's te delen.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @pascalbr, @Maja_ heeft vakantie, daarom neem ik het van haar over. Jammer dat het MB's delen nog niet gaat zoals het moet!

Als ik het goed begrijp zie je niet al jouw mobiele nummers, én staat er nu een onjuist nummer tussen de telefoonnummers waarmee je MB's kan delen. Da's niet de bedoeling. Ik maak een melding aan en zet deze door naar onze specialisten. Zij kijken het voor je na en zetten het recht. Ik verwacht dat je er binnen enkele dagen meer over hoort, hou je me op de hoogte?

Reputatie 1

Klopt, het probleem is dat dit het hoofdnummer gaat waardoor er met geen enkel nummer mb’s gedeeld kunnen worden. Ik hoor het graag als er meer zicht op een oplossing is.

Reputatie 7
Badge +24

U heeft het steeds over "hoofdnummer". Maar zoiets bestaat helemaal niet bij KPN. Alle nummers zijn gewoon gelijk. Er is niet 1 nummer wat de baas is over de andere nummers ofzo.

Reputatie 1

Het nummer waar de facturen aan gekoppeld zijn dan. 

Reputatie 7
Badge +24

Het nummer waar de facturen aan gekoppeld zijn dan. 

Elk nummer heeft z'n eigen facturen. In beginsel.

Het is wel mogenlijk bij KPN om 1 factuur te krijgen elke maand voor alle mobiele nummers. Maar dat heeft verder geen enkel gevolg voor de werking van MijnKPN of de app. Er is nog steeds geen hoofdnummer.

 

Reputatie 7
Badge +19

@pascalbr Goedemorgen Pascal, een van mijn collega's is al voor je bezig geweest en zorgt ervoor dat het onbekende nummer eruit gehaald wordt. Klopt het dat je ook een Voicemail berichtje hebt gekregen?

Reputatie 1

Nee, ik heb geen voicemail gehad.

Reputatie 7
Badge +19

Nee, ik heb geen voicemail gehad.

​​​@pascalbr Oke. Wat gebeurt er als je nu opnieuw MB's probeert te delen? Zie je de juiste nummers staan en lukt het om te delen? Alle details zijn welkom, ik hoor natuurlijk ook graag of 't gelukt is.

Reputatie 1

Nee, ik kan alleen delen met goede doelen en niet met andere nummers op mijn adres.

Die worden eenvoudigweg niet getoond.

Reputatie 7
Badge +19

@pascalbr Ik zie dat je beide mobiele nummers nu juist aangemeld staan, dus dat is een goed begin. Ik vraag me alleen af hoe je precies MB's probeert te delen.

We hebben een handig stappenplan gemaakt met uitleg over MB's delen. Volg deze eens stap voor stap, lukt het dan?
 

 

Reputatie 1

 

Reputatie 1

De nummers zijn goed aangemeld en bij automatisch zie ik ze wel staan. Daar krijg ik een foutmelding als ik probeer te delen.

Bij normaal delen staan ze helemaal niet.

Reputatie 7
Badge +19

@pascalbr Dank voor de voorbeelden! Ik ga een nieuwe melding aanmaken en doorzetten naar onze specialisten om dit op te lossen. Als je me laat weten op welk nummer je bereikbaar bent, via privébericht of in je profiel, dan zet ik de melding voor je door. Mijn collega's nemen dan telefonisch contact met je op om je te helpen.

Reputatie 7
Badge +19

@pascalbr Dankjewel voor het doorgeven van je mobiele nummer. Ik heb een nieuwe melding aangemaakt met uitleg over wat er speelt. Mijn collega's nemen zo snel mogelijk contact met je op om het op te lossen. Ik hoor graag hoe het verder is gegaan.

Reputatie 1

Goed nieuws!

Ik kan weer MB’s delen met de rest van de familie.

Bedankt voor de medewerking!

Reputatie 1

Alle problemen zijn hiermee dus opgelost!

Reputatie 7
Badge +19

@pascalbr Super fijn! Goed om te horen en dankjewel dat je het laat weten :)