Beantwoord

MB's delen nummer staat er niet tussen

  • 17 April 2020
  • 7 reacties
  • 205 keer bekeken

Hallo,

Ik wil MB's kunnen delen met al mijn gezinsleden, maar 1 van de nrsĀ  (die wel in mijn productenlijst staat) komt niet te voorschijn bij het menu MB's delen als optie. De andere 2 nrs staan er wel tussen. Het gaat om het nr eindigend op 76 . Aan de nrs eindigend op 84 en 04 kan ik wel MB's geven.

Ik zag dat jullie bij een andere klant met dezelfde vraag het hebben kunnen oplossen, dus hopelijk lukt dat bij mij ook!

Alvast bedankt,

groet

Colette

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 April 2020, 11:50

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @ColetteDĀ , zijn het wĆØl mobiele nummers van ā€˜echteā€™ KPN abo's, en niet van Telfort o.i.d., want dan lukt het delen niet.

Ā 

HalloĀ @ColetteDĀ , zijn het wĆØl mobiele nummers van ā€˜echteā€™ KPN abo's, en niet van Telfort o.i.d., want dan lukt het delen niet.

Ā 

Hoi Jan, jazeker, allemaal echte originele afgesloten KPN abonnementen,Ā en het nummer waarmee ik wil delen afgelopen jaar nog abonnement aangeschaft.Ā 

Hallo @ColetteDĀ , wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af.

Succes.

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @ColetteD, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Als je nog geen MB's kan delen, is het nummer nog niet aangemeld voor de voordelen ben ik bang. Lukt het om je registratie uit te breiden met het 06-nummer via onze website?

Zo niet, dan help ik je graag verder. Wil je in dat geval jouwĀ Forum profielĀ aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het volledige 06-nummer dat de voordelen nog niet ontvangt? Die kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen, overal waar privĆ© achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Reputatie 7
Badge +21

@ColetteD, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het inmiddels via de website gelukt is?Ā :smile:

Hoi Susan, het lijkt er op dat het is gelukt! Dank je!

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

@ColetteD, top! Mocht je, nu of in de toekomst,Ā nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!:smile:

Reageer