Beantwoord

MB's delen via app opeens niet meer mogelijk

  • 21 March 2020
  • 5 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik kan via mijn kpn app geen mb's meer delen.

Ik zie alleen nog maar facturen.

Help? 

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 March 2020, 09:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Claudine Z, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat raar dat de optie MB's delen het op dit moment niet doet in MijnKPN. Is dit nog steeds het geval? Of was het even een korte storing? Als ik inlog zie ik wel alle opties en mijn gegevens, wil je het bij jou ook even controleren?

Mocht het nog niet werken, verwijderd de app dan even en installeer hem opnieuw. Je kan ook kijken of de website variant het wel goed doet. Als ook dát niet werkt, dan hoor ik het graag! Dan kijken we even verder.

Hi Susan,

Opnieuw downloaden en de webversie proberen had ik al gedaan, nog steeds alleen facturen ☹️

Reputatie 7
Badge +21

@Claudine Z, dat is niet fijn! Wil je dan eens kijken of het ontkoppelen van het producten en het opnieuw koppelen van het product helpt? Als je (via de website) bent ingelogd zie je deze optie op het startscherm onder het product.

Hartelijk dank Susan,

 

Dat heeft geholpen!

Thanks!

Reputatie 7
Badge +21

@Claudine Z, heel fijn om te lezen! Kan je weer naar hartenlust MB's delen! :smile:

Reageer