Beantwoord

MB's delen werkt niet!

  • 30 May 2020
  • 31 reacties
  • 385 keer bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Hallo @KPNdrama , bij TFT kun je 2 maanden data meenemen naar de huidige maand, dat kan bij KPN niet en daarvoor in de plaats kun je data delen, het is maar net waar je voorkeur ligt.

Er is ook duidelijk gecommunicderd naar de TFT klanten dat er niets aan de TFT voorwaarden verandert bij inlijving door KPN, dus je kunt heel goed weten dat TFT ongelijk blijft aan KPN, behalve als je bewust overstapt naar KPN met hun voorwaarden en prijzen en dat hoeft niet per se voordeliger te zijn.

Als je overstapt kun je wèl mb's delen maar géén oude data meer meenemen naar de huidige maand.

 

Thanks Jan voor je uitleg, wat niet wegneemt dat ik het niet met je (en KPN) eens bent. Ik heb niet de keuze gehad om bij Telfort te blijven, Telfort wordt KPN en daar kon de klant het mee doen. Als je dan eenmaal KPN klant bent mag je verwachten dat je allemaal hetzelfde behandeld wordt en van dezelfde diensten gebruik kunt maken.

Reputatie 7
Badge +21

@KPNdrama Ik begrijp dat je hiervan baalt, maar ik sluit mij aan wat JanD in zijn laatste bericht zegt. We hebben duidelijk aangegeven wat er zou veranderen. Ik zou het jou graag anders willen vertellen, maar helaas kan ik er niks anders van maken.

Hallo @KPNdrama 

Thanks Jan voor je uitleg, wat niet wegneemt dat ik het niet met je (en KPN) eens bent. Ik heb niet de keuze gehad om bij Telfort te blijven,

Je hebt nog steeds de keuze om bij TFT te blijven, als je niets aan je TFT-abo wijzigt val je nog steeds onder de voorwaarden en prijzen van TFT, ondanks dat TFT door KPN ingelijfd is.

Als je letterlijk overgestapt was naar KPN had je van hun ‘voordelen’ kunnen genieten.

 

Hallo @KPNdrama 

Thanks Jan voor je uitleg, wat niet wegneemt dat ik het niet met je (en KPN) eens bent. Ik heb niet de keuze gehad om bij Telfort te blijven,

Je hebt nog steeds de keuze om bij TFT te blijven, als je niets aan je TFT-abo wijzigt val je nog steeds onder de voorwaarden en prijzen van TFT, ondanks dat TFT door KPN ingelijfd is.

Als je letterlijk overgestapt was naar KPN had je van hun ‘voordelen’ kunnen genieten.

 

Je kunt niet bij Telfort blijven, alleen gebruik blijven maken van de voorwaarden zoals ze destijds bij Telfort waren. Het is nu echter KPN waar ik mee te maken hebt, dus lijkt het mij niet meer dan logisch dan dat je ook van hun diensten gebruik kunt maken (zonder perse je abonnement moet aanpassen). Maar daar zullen we het wel niet over eens worden. Gelukkig nog maar een paar maanden uitzingen, dan zijn alle abonnementen vrij om te verkassen, KPN is geen optie is gebleken.

Hallo @KPNdrama , tot 1 juli a.s. ben je tijdelijk contractvrij om over te stappen i.v.m. prijsaanpassingen die a.s. zijn, zoals je ook terug kunt lezen in de e-mail en/of brief die je daarover gehad hebt.

Ik heb het dus over de thuisdiensten en niet over mobiel.

 

Hallo @KPNdrama , tot 1 juli a.s. ben je tijdelijk contractvrij om over te stappen i.v.m. prijsaanpassingen die a.s. zijn, zoals je ook terug kunt lezen in de e-mail en/of brief die je daarover gehad hebt.

Ik heb het dus over de thuisdiensten en niet over mobiel.

 

Ik ben al langere tijd vrij om over te stappen met de thuisdiensten, moet alleen nog even wachten tot twee mobiele abonnementen zijn afgelopen.   

Reageer