Beantwoord

MB’s ontvangen in het buitenland, is dat mogelijk?

  • 13 September 2022
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo, mijn vraag is of ik in het buitenland mb’s kan ontvangen van anderen uit het huishouden als ikzelf een unlimited abonnement heb? Dus stel mijn 50 mb is op kan iemand dan vanuit Nederland in mijn huishouden deze aanvullen?

icon

Beste antwoord door Nick83 13 September 2022, 17:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Een unlimited abonnement kan geen MB's ontvangen. Helemaal niet. Ook geen MB's voor in het buitenland. 

Dus stel ik zorg ervoor dat mijn abonnement veranderd en beperkt internet ontvang dan krijg ik ook minder MB’s in het buitenland als ik het goed heb. Maar dan zou het wel aangevuld kunnen worden en wat is dan de max van te ontvangen MB’s of is dat helemaal niet mogelijk als je in het buitenland bent?

Reputatie 7
Badge +24

Wat u stelt, dat klopt. Als u het abonnement aanpast naar 20 GB, dan kunnen anderen wel data naar u delen. En die kunt u ook in het buitenland gebruiken. Er is geen max. Althans ... totdat die anderen geen data meer hebben. Dan houd het op met delen 🙈