Beantwoord

Melding dat nieuwe nummer van zoon geen MB's kan ontvangen

  • 3 February 2024
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb 3 abonnementen op mijn naam staan, 1 voor mij en de andere 2 voor mijn beide zoons.

Nu heeft de oudste sinds 2 weken een nieuw nr, dit ivm veel spam belletjes en via whatsapp,

We wilden het automatisch mb delen weer instellen .maar krijgen de melding dat de ontvanger niet kan ontvangen.

Volgens mij is zijn nieuwe nr nog niet verwerkt in de app.

De oudste heeft unlimited data en deeld iedere maand 25 Gb met mij en 25Gb met zijn broertje.

Als ik bij mij in de mijnkpn app kijk staat daar nog zijn oude nr,

Hoe los ik dit op ?

icon

Beste antwoord door Marcous1976 8 February 2024, 20:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marcous1976. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat er geen MB's gedeeld kunnen worden met het nieuwe nummer van jouw zoon. In het topic hieronder lees je wat je kan doen wanneer het niet lukt om MB's te delen. 

Lukt het hierna nog niet om MB's te delen? Neem dan contact met ons op: 0800 0402 (gratis).

Hallo Vikash,

Geprobeerd om nr toe te voegen, maar dit lukt niet.

Als ik in de app kijk bij mijn voordelen per product staat daar nog steeds zijn oude nr, zijn nieuwe nr zie ik binnen de app nergens staan.

Zijn oude nr is op 20-01-2024 in de KPN winkel in Hoorn omgezet naar een nieuw nr.

Het lijkt erop dat er iets administratief niet goed gaat.

Reputatie 7
Badge +21

Dat is vreemd. Ik kan een poging doen om dit te wijzigen in onze systemen. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens nodig. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer (oud en nieuw nummer) achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat dit is gedaan? Mobiele nummers mag je achterlaten in het persoonlijke opmerkingenveld. Je kan hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). 

Vikash,

Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice.

Probleem was dat jullie systeem ongeveer een dag nodig had om het oude nr uit het huishouden te verwijderen.

Vervolgens bleek dat het nieuwe nr nog gekoppeld zat aan een ander huishouden.

Wat volgens je collega eigenlijk niet zou moeten kunnen omdat het nieuwe nr een aantal maanden uit de roulatie is geweest.

Dit kon je collega van de klantenservice niet aanpassen en heeft het doorgezet naar collega`s en gistermiddag was alles opgelost.

Gr. Marcous1976

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch gelukt is. 😊

Reageer