Beantwoord

Mis de verdubbeling van data bij verlengd mobiel abonnement

  • 30 December 2021
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

De verlenging van mijn mobiel abonnement is vorige maand al in gegaan, maar de verdubbeling van mijn mb's is nog niet bijgezet. 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 4 January 2022, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Verlengen is eigenlijk een nieuw abonnement afsluiten.  Bij het nieuwe abonnement wordt data niet meer verdubbeld. 

Reputatie 7

Welkom op het forum @Mr_T. Dataverdubbeling bij de mobiele abonnementen was mogelijk bij abonnementen die onder de KPN Compleet voorwaarden vielen (afgesloten voor 8 oktober 2019), als een abonnement daarna wordt afgesloten (volledig nieuw of een verlenging) valt het onder de KPN Hussel voorwaarden, met de bijbehorende voordelen. De verdubbeling van de data is daar geen onderdeel meer van.