Beantwoord

Na ophogen van mijn mobiel abonnement ben ik ineens 7,50 Combikorting kwijt

  • 9 November 2023
  • 7 reacties
  • 103 keer bekeken

Heb vorige maand mijn abonnement van een van mijn telefoons (beide met combivoordeel: mobiel plus Hussel) van 3 naar NB 12 MB opgehoogd. En ik merk nu, dat juist op dat nu uitgebreide telefoonnummer het Combivoordeel en de korting samen 7,50 per maand weggevallen zijn. Ben hier niet blij mee. Je zou toch denken, dat KPN met een ophoging juist blij zou zijn. Zoekend op het forum ben ik dit verhaal ook al verder tegen gekomen van ene Sander 1978. Hij zou daarover bellen maar dat is voor mij vanwege spraakproblemen helaas niet mogelijk. Hoe krijg ik dat weer gecorrigeerd. Kan ik ook gewoon een mail naar KPN sturen of moet ik op facebook of god weet waar wat doen. Voel me vooralsnog knap in de boot genomen door deze KPN-service...

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 November 2023, 18:49

Bekijk origineel

7 reacties

@Bastohof  vul je forum profiel aan  met je adres ,naam, klantnummer + het mobiel nr op het prive gedeelte in dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

Dank, heb ik gelijk aangevuld!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bastohof , leuk dat je op het KPN Forum bent! Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevuld in je KPN Forum profiel, en ik heb het meteen voor je nagekeken. Je hebt altijd al een combikorting van €2,50 ontvangen, en daarbovenop nog een korting van €5. Deze laatste korting stond apart vermeld op je facturen. Je ontvangt een combikorting van €7,50 als je een 'Unlimited' abonnement hebt. Het lijkt erop dat de korting van €5 nu ontbreekt. Ik heb dit intern doorgestuurd om verder te laten onderzoeken. Laat je me weten hoe dit afloopt?

Vooralsnog ben ik blij met uw antwoord en wacht nu even af wat er gebeurd. Voor zover bedankt. Mvg Coen,  bij u bekend onder Bastohof

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb inmiddels zelf al een reactie ontvangen op deze vraag. De korting waarover jij het hierboven hebt noemen we binnen KPN een “Lifetimekorting”. Mijn collega's geven aan dat er op dit moment een lifetimekorting van € 2,50 actief is op jouw abonnement. Ze geven aan dat het niet mogelijk is om deze korting te wijzigen naar een lifetimekorting van € 5,00. 

Dag Vikash,

 

Ik vind dit antwoord zeer teleurstellend. We zijn met 2 abonnementen (tel 06******02 en 06******32) overgegaan naar KPN voor 3 MB en niks unlmited en kregen tot voor kort allebei 7,50 Combivoordeel. En alleen omdat ik mijn mbs verhoogd heb ben ik nu 7,50 per maand kwijt. Dat kan toch niet je ernst zijn.

Allereerst is het moeilijk communiceren met een forum maar als t zo moet, dan ga ik deze kwestie melden bij de consumentenbond en bij Trustpilot en uiteraard zal ik tegen de verlengtermijn een andere Provider zoeken. Ook elders lees ik dat mensen dit soort problemen hebben. Dit is onbehoorlijk gedrag van KPN en de klantvriendelijkheid is zo dan ook ver te zoeken bij jullie.

Vriendelijke groet, Coen Bakker

Reputatie 7
Badge +21

@Bastohof Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Ik had je hierin graag verder geholpen, maar helaas heb ik deze mogelijkheid niet. 

Reageer