Beantwoord

Nieuw abonnement op dezelfde naam op ander adres afsluiten, is dat mogelijk?

  • 12 October 2023
  • 1 reactie
  • 261 keer bekeken

Beste,

 

Normaliter kijk ik niet naar jaarlijks naar het overstappen van internet en tv, omdat ik er het liefste afblijf als alles naar behoren werkt. Echter vanwege een aanstaande verhuizing leek het ons verstandig hier ditmaal toch in te duiken.

 

Voor ons twee opties; overstappen naar een concurrent of een nieuw abonnement afsluiten op het nieuwe adres en zo gebruikmaken van de welkomstkorting. Het huidige abonnement meenemen is geen optie, deze is gewoonweg te duur in vergelijking met eerdergenoemde opties en je zou een dief van je eigen portemonnee zijn.

 

Vraag 1; klopt het dat ik een nieuw abonnement kan afsluiten op het nieuwe adres, onder dezelfde naam en hierdoor twee verschillende abonnementen tegelijk actief zijn? Ik ben me ervan bewust dat ik dan mijn huidige abonnement moet opzeggen omdat deze dus niet mee zal gaan.

Vraag 2; in ons huidige abonnement combineren wij internet en tv mét mobiele telefonie, waardoor wij een gratis zenderpakket krijgen (ESPN in ons geval). Klopt het dat dit veranderd is bij nieuwe abonnementen naar entertainmentkorting van 5 euro en je hiermee 8 euro korting ‘minder’ krijgt? (ESPN = 13 - 5 = 8).

Vraag 3; ik heb hier eerder over gebeld maar kreeg een onbevredigend antwoord. Ik betaal op dit moment 4,99 per maand voor sneller internet tot 100Mbit/sec. Als ik kijk naar jullie abonnementsvormen is 100Mbit/ sec het minimale wat jullie aanbieden, dus hoezo ‘sneller’ internet? Daarnaast heb ik naar mijn weten nooit gevraagd om sneller internet of sneller internet toegevoegd aan mijn abonnement. Waar komen deze kosten vandaan? Afhankelijk van jullie antwoord hierop zou ik hier ook graag over in gesprek gaan want dit is toch 60 euro per jaar extra.

 

In afwachting van reactie en bij voorbaat dank.

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 16 October 2023, 09:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Poekiepoes12, als je gaat verhuizen is het zeker mogelijk om een geheel nieuw abonnement te bestellen voor het nieuwe adres. Als jij contact opneemt met de verkoopafdeling of zelf online een bestelling doet komt het helemaal goed. Let er wel op dat je zelf dient te zorgen voor de opzegging van het huidige adres.

Via het forum kun je geen bestelling doen en ook geen opzegging doorgeven. 

Bij de nieuwe abonnementen is het zo dat het Pluspakket gratis is. Tevens is er entertainmentkorting als je nog een andere extra dienst/paket afneemt. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je naast internet en tv ook 1 of meerdere mobiele abonnementen actief hebt op hetzelfde adres.