Beantwoord

Nieuw pakket

  • 11 April 2020
  • 13 reacties
  • 202 keer bekeken

Badge

Ls

 

ik heb op 8 maart een nieuw pakket gekozen, en heb op de 20ste een doos met modem ontvangen.

begrijpelijkerwijs is de monteur op de 23ste niet geweest, gezien coronA.

 

is er een alternatieve methode om eea aan te sluiten? Het gaat ons voorlopig vooral om de extra spotify accounts.

 

groet

bart van paassen

*admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 13 April 2020, 13:29

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Bart van paassen ,

Ik weet niet zeker of dit het antwoord is waar jij naar op zoek bent, maar zo kun je ook Spotify installeren op jouw TV als je al een account hebt:   

 

Je kunt Spotify rechtstreeks vanaf je tv afspelen of door je telefoon, tablet of desktop als afstandsbediening te gebruiken. 

Ga naar de app store op je tv en zoek naar Spotify om te zien of je tv de Spotify-app ondersteunt. Als je tv er niet bij staat, kun je deze upgraden met een soundbar of streamer die Spotify Connect ondersteunt.

Ga voor meer informatie over de soorten apparaten waarop Spotify beschikbaar is naar Spotify Everywhere

Hulp nodig?

Zorg ervoor dat je Spotify en de software van je apparaten up-to-date zijn. Als je het niet weet, neem dan contact op met de fabrikant van je apparaten voor informatie over het bijwerken van de softwareversie. 

Als je problemen ondervindt, bekijk dan Ik kan Spotify niet op mijn tv afspelen

Lees andere artikelen op onze ondersteuningspagina voor hulp met je Spotify-accountbetalingenoffline luisteren of als je geen muziek kunt afspelen.

Badge

Dankjewel, maar dit is niet het antwoord waar ik naar op zoek ben.

 

Badge +19

Is het een hele nieuwe aansluiting? Koper of glasvezel?

Reputatie 7
Badge +28

Dankjewel, maar dit is niet het antwoord waar ik naar op zoek ben.

 

Je schreef dat het jou vooral ging om spotify, vandaar. 
Maar hier staat een instructie over hoe je zelf een modem kunt aansluiten:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems.htm

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Bart van paassen, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas is er nog geen oplossing in jouw situatie. Normaliter zou een wijziging in kunnen gaan, maar bij jou gaat ook het lijntype veranderen in Bonding. Hiervoor moeten 2 aderparen worden samengevoegd, en dit mag alleen de monteur doen. Pas als dat aangepast is, kan het nieuwe abonnement ingaan.. 

Wat een mogelijkheid is, is dat we de huidige order laten annuleren en opnieuw invoeren zonder de lijnwijziging. Dan kan het zonder monteur gewoon gewijzigd worden en kan je Spotify Family gebruiken. De lijnwijziging kan dan later nog aangevraagd worden, wanneer het allemaal weer rustiger is en de monteurs weer volledig hun werk kunnen uitvoeren. 

Wil je laten weten of je wil wachten, of de order wil annuleren en opnieuw wil invoeren zonder lijnwijziging?

Reputatie 7
Badge +21

@Bart van paassen ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?

Badge

Hoi Suzan

 

sorry voor mijn late reactie,

 

ik vind het een goed idee de order terug te zetten en spotify om te zetten naar familie 

 

ik hoop wel dat ik de kosten voor het modem etc niet dubbel hoef te betalen (ik heb een box gekregen)

groet

bart van paasse

Reputatie 7
Badge +21

@Bart van paassen, dan gaan we even voor je kijken! Wil je jouw Forum profiel nog even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer?

Over welke box heb je het precies? De Experia Box? Die hoeft niet terug hoor! Die heb je sowieso nodig voor de verbinding. 

Badge

Inderdaad, het is een experiabox

had al een experia, ik denk een oude want hij ziet er anders uit

 

ik zal de box dus bewaren!

ik vul ook de gegevens aan,

 

groet

bart

Reputatie 7
Badge +21

@Bart van paassen, de order heb ik laten annuleren. Het is nu even wachten tot dat doorgevoerd is. Voor een nieuwe wijziging wil ik je vragen om later vandaag of morgen even te bellen via 0800-0402. Geef dan ook duidelijk aan dat je een wijziging wil zónder lijnwijziging! 

Reputatie 7
Badge +21

@Bart van paassen is het inmiddels gelukt of wacht je hier nog even mee?

Badge

Ik heb de helpdesk gesproken,

zij adviseerden tijdelijk bij spotify zelf enkele extra accounts te nemen, en na Corona het family pakket bij kpn te nemen

Reputatie 7
Badge +21

@Bart van paassen , dat is ook helemaal prima inderdaad! 

Reageer