Goedemorgen,
Zoals de titel al zegt heb ik een mooi welkoms cadeau ontvangen: de Philips televisie. helaas heb ik deze niet op tijd uitgepakt, hier stond volgens Philips 14 dagen voor (niet dat ze dit ergens zeggen) en ik heb deze pas later uitgepakt waarna bleek dat de TV flinke barsten / breuk in het scherm had. De verpakking was zonder schade, ook zo bevonden door de Philips garantie afdeling.
Philips gaf echter 14 dagen DOA garantie aan en verwees mij naar CE repair center. Ze vergaten echter wel even te zeggen dat deze schade dan ook niet onder garantie valt.. bedankt Philips!
Na opsturen a 30,- naar CE repair center is de TV total loss verklaard, niet onder garantie dus en reparatie kost dus meer dan de waarde van de TV.
Ik heb hier voor ik Philips belde voor garantie eerst KPN over gebeld, de sales afdeling kon er echter niets mee en verwees mij naar de storingsafdeling. Maar wat moeten die met een kapot welkomscado? Die zijn ervoor storingen aan de kpn internetdiensten…
Ik ben hier nu niet echt blij mee, waar is de KPN after sales?? Wie regelt bij de KPN als er iets mis gaat met je welkoms kado? Als ik dit gedoe uiteraard van te voren had geweten dan had ik wel voor korting gekozen.
Zowel Philips als KPN laten hier behoorlijk wat steken vallen en staat niet netjes. Ik wil toch graag weten hoe dit opgelost kan worden en bij wie ik moet zijn.
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel