Vandaag even aan het zoeken geweest naar de voordelen die KPN mij kan bieden. Als ik nieuwe klant wordt dan krijg ik heeeeeeel veel voordelen. Dan denk ik bij mezelf waarom worden de vaste klanten die (ik al vanaf het Telfort tijdperk) klant zijn geen enkel voordeel geboden. Ja de speciale aanbiedingen van voor jou. Maar die krijgen de nieuwe klanten dadelijk ook.
Heb even zitten rekenen. Op het abonnement wat ik zou willen afsluiten als nieuwe klant zou ik het eerste jaar alleen al 360 euro voordeel krijgen daarnaast een zeer hoge snelheid (1GB) wat internet aan gaat, nieuwe Android tv box en een veel nieuwer modem. Daarnaast ben ik de jaren erna nog een 2 tot 3 euro goedkoper uit dan mijn huidige abonnement. Nou wil die 2 tot 3 euro niet veel zeggen maar in deze tijd zijn alle kleine bedragen meegenomen.
Nu zit ik hier met mijn tegenwoordig oude HMB decoder om tv te kijken. Dat kan nog wel maar ik zie bij anderen dat de Android tv box toch wel een beter beeld geeft en vele zaken zoals het kijken naar streaming diensten veel makkelijk gaat. Helaas heb ik geen tv waar de KPN app op kan. De Expedia box 10 die zo traag is als ik weet niet wat en regelmatig een reset nodig heeft en soms ook het lef heeft te zeggen dat een website niet bereikbaar is terwijl ik hem dan toch via mijn mobiel gewoon kan aanspreken. Jammer om te zeggen dat soms mijn hotspot van de telefoon sneller is dan mij v10 modem.
Wij hebben bewust voor KPN gekozen omdat het in onze ogen nog steeds een betrouwbare provider is. Alleen het belonen van de vaste klanten schiet er behoorlijk bij in dat vind ik kwalijk. Zorg dat je vaste klanten voorzien worden van de laatste hardware en geef ze nu en dan ook het gevoel dat ze gewaardeerd zijn. Geef hun bijvoorbeeld als waardering een hogere internet snelheid zonder meerkosten.
We zijn als vaste klant steeds meer gaan betalen voor hetzelfde. Inflatie correctie wordt dat genoemd als me niet vergis. Of betalen wij de voordelen voor de nieuwe klanten?
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel