Beantwoord

Nog steeds geen aanbieding ontvangen

  • 2 March 2024
  • 11 reacties
  • 126 keer bekeken

Reputatie 2

Onderstaand het bericht op Totaal TV, dat dateert van 12-02-24

KPN heeft een aanbieding voor een deel van de trouwe klanten. In ruil voor een contractverlenging van twee jaar krijgen zij een jaar lang tien euro korting per maand.
 

Vraag,

Het is nu 2 maart en nog steeds geen aanbieding ontvangen. Zelf even e.e.a. gecontroleerd en kom hier inderdaad voor in aanmerking.

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 March 2024, 09:30

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Of u er voor in aanmerking komt, dat bepaald niet u. Dat bepaald KPN zelf. 

KPN deelt zulk soort acties meestal uit op basis van "willekeur". Dat houd dus in dat sommige klanten het wel krijgen en andere klanten die precies dezelfde situatie hebben het gewoon niet krijgen. 

Reputatie 2

Zou dit eens lezen:

In beginsel hebben alle burgers dezelfde rechten en behoren zij een gelijke behandeling te krijgen in gelijke gevallen. Dit verbod wordt ook wel het verbod op willekeur genoemd. Dit houdt in dat een KPN geen misbruik mag maken van de toegekende bevoegdheden.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mosterhamn85 ,

Bel met 0800-0402. Spreek in "verlengen" en vraag in jouw gesprek dan om deze aanbieding. 

Heb je geen zin om te bellen? Verlengen kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Ik weet alleen niet of je dan wel een aanbieding te zien krijgt, maar het is zeker mogelijk. 

Je gaat bij verlengen wel over op KPN TV+ als je dat al niet hebt. Dat heeft voordelen en nadelen. 
 

Reputatie 2

Nick,

Bedankt, ga even bellen, laat het je nog even weten…

Reputatie 2

Sorry bedoel natuurlijk Noordzee 

En denk er wel om @Mosterhamn85 dat als je verlengt je de gratis licenties voor KPN Veilig kwijtraakt.

 

Reputatie 2

Beste Noordzee,

Verlengen online met je link is gelukt en inderdaad de korting gekregen, bedankt voor je hulp!

Licenties KPN veilig check ik nog even op een later tijdstip…

Topic gesloten...

Reputatie 2

KPN veilig inderdaad weg "helaas”

Reputatie 7
Badge +24

Zou dit eens lezen:

In beginsel hebben alle burgers dezelfde rechten en behoren zij een gelijke behandeling te krijgen in gelijke gevallen. Dit verbod wordt ook wel het verbod op willekeur genoemd. Dit houdt in dat een KPN geen misbruik mag maken van de toegekende bevoegdheden.

Bij een bedrijf ben je klant. Een bedrijf mag de ene klant korting geven en de andere klant niet. Dat mag gewoon, er is geen wet die dat verbiedt.

Een autoverkoper mag de ene klant een auto verkopen voor 12.000 euro en de andere klant diezelfde auto voor 9.000. Daar is niets onwettigs aan. 

KPN heeft in het verleden ook bijvoorbeeld gratis SuperWiFi's uitgedeeld. Dat gebeurde ook gewoon op willekeur. Sommige klanten kregen ze en sommige klanten niet.

En gratis zomaar extra data bij de mobiele abonnementen. Heeft KPN ook regelmatig gedaan. Sommige klanten hadden een abonnement van 5 GB en kregen er zomaar 20 bij. U kunt hoog en u kunt laag springen. Maar een bedrijf mag dat gewoon doen.

En wat betreft deze korting van 10 euro per maand... is gewoon een lachertje. Er worden wel veel grotere kortingen uitgedeeld aan sommige klanten.

En wat betreft deze korting van 10 euro per maand... is gewoon een lachertje. Er worden wel veel grotere kortingen uitgedeeld aan sommige klanten.

Inderdaad @Nick83 en je zit er wel weer 2 jaar aan vast, dat moet je maar willen.

Ik ben nu sinds eind januari contractvrij met mijn thuisabo en dat laat ik even zo tot er een keer een superaanbieding van KPN  voorbij komt, waar ik over kan denken.

 

Reputatie 7
Badge +28

@Nomen Nominandum @Nick83 

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de huidige mogelijkheden bij KPN. In het verleden ging dat altijd best wel wat mistig. Nu staat er zelfs een aansporing voor een verlenging met korting op de website : 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Opzeggen of verlengen?

Wat jammer dat je misschien je abonnement wil opzeggen. Natuurlijk helpen we je verder. Je kan met ons bellen. Of je kan ook zelf je internetabonnement met korting verlengen.

 

Afgelopen jaar heb ik in juni een vergelijkbaar (in financieel voordeel dan) kortingsaanbod gehad, maar dat was bij een verlenging van één jaar. 

Sowieso kun je het beste verlengen in de periode tussen 1 april en 1 juli. (Bij mobiele abonnementen tussen 1 juli en 1 oktober).  

 

Reageer