Beantwoord

Nooit antwoord van KPN, schandalige behandeling, waarom na 40 jaar abonnement geen aansluiting na verhuizing 2 maanden geleden.

  • 25 July 2019
  • 10 reacties
  • 212 keer bekeken

Ik heb 17 keer gebeld met het front office die mij keer op keer beloofd dat het back office mij terugbelt maar dat gebeurt niet. Ondertussen heb ik nog steeds geen aansluiting maar wordt wel al twee maanden euro 77 tot 80 afgeschreven zonder aansluiting? Front desk belooft van alles maar er gebeurt al maanden NIETS. Zij kennen mijn adres, nieuwbouw, niet in het KPN systeem, dus besta ik plots niet meer. Alle andere bedrijven kennen me wel en ook onze mobiles van KPN zijn keurig overgeschreven op het nieuwe adres.
SCHANDALIGE behandeling. Valt me zeer tegen van KPN die me 40 jaar prima heeft voorzien.
Jammer.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 July 2019, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @J.Hamers . Welkom op het forum.
Als ik dit zo lees gaat er een hoop mis. Ik kan me jouw gevoel erg goed indenken. Zo wil je niet behandeld worden en je mag op z'n minst opheldering van zaken en een snelle oplossing verwachten.
Wat is er tot op heden voor jou in werking gezet? Is hier sprake van een verhuizing? Alle info is welkom!
Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Uiteraard ga ik mij uiterste best voor je doen.
klantnr ingevuld in profiel. hoor graag.
Hoe moet ik "een seintje" geven?
Badge +19
Dit was je seintje😉
Dank voor de info! Ik heb het dossier er bij gepakt en daar word ik ook niet vrolijk van. Ik kan er niet veel aan toevoegen wat je zelf ook al weet. Het adres waar jij naartoe gaat verhuizen staat niet goed in administratie en blijkbaar heeft dit nogal wat voeten in de aarde. De collega bewaakt het dagelijks maar helaas is er nog geen oplossing. Uiteraard krijg je de garantie dat het te veel betaalde abonnementsgeld wordt teruggestort.
Ik kan dit niet bespoedigen. Ik kan alleen maar verzekeren dat er aan gewerkt wordt. Dat zie ik ook terug in de logs.
Ben jij nu in bezit van die noodoplossing? (digitenne en een dongel) Kan ik daar nog iets in betekenen?
Ik zie dat er nog steeds geen werkende lijn is opgeleverd. Erg teleurstellend. Wel zie ik dat er deze week gegraven gaat worden. Ik hoop dat het deze week dan eindelijk opgelost gaat worden.
Volgens mijn gegevens is de lijn nu (eindelijk) opgeleverd. Kun jij dat bevestigen?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet. Zo niet, laat het weten! 🙂

Hoe kan ik kpn telefonisch bereiken of werken daar geen mensen meer ?

Badge +19

Ja maar de meeste werken thuis aan de keukentafel. Corona he dat kan je haast niet ontgaan zijn. Wat is je vraag/probleem?