Beantwoord

Onmogelijk om MB’s te delen

  • 20 August 2022
  • 10 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik ben recent overgestapt van Tele2 naar KPN.
2 nummers. Één voor mijzelf en één voor mij dochter.

Voor mijzelf: ’KPN unlimited data en onbeperkt bellen/sms’
Voor mijn dochter: ’KPN 3 GB en onbeperkt bellen/sms’

Want het zou geen enkel probleem zijn om 50Gb data met mijn dochter te delen.
Maar helaas… dit lukt niet.

Waarrom niet!

Doe alles via de app maar zie het nummer van mij dochter niet om de data automatisch te delen.

Ik hoor graag hoe dit op te lossen.

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 August 2022, 10:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag,

 

Als het nieuwe contract op hetzelfde adres staat moet u het nummer koppelen in MijnKPN en daarnaast moet u de Husselkorting voor dat abonnement activeren. Als dat is gedaan zou u MB's moeten kunnen delen.

Dank voor je reactie Maurice,

Nummers zijn gekoppeld en in de app zie ik nergens de mogelijkheid om ‘Husselkorting’ te activeren.

m.a.w. Het lukt niet! 
Ik kom dus niet verder… Wat te doen?

 

Reputatie 7
Badge +10

Dat kan via onderstaande link:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm
 

Mocht het hiermee nog steeds niet werken zou u dan uw forum profiel in kunnen vullen. Met die informatie kan een moderator uw gegevens bekijken en uitzoeken wat er mis gaat.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Hi Maurice, 

 

Bedankt voor je suggesties. De bovenste link heb ik alle informatie ingevuld. Hiermee was het probleem nogsteeds niet opgelost helaas. De tweede link krijg ik een foutmelding dat ik geen toegang voor deze pagina krijg, en als ik dan vervolgens inlog lukt het nogsteeds niet om op die pagina te komen. 
 

Is er een manier dat ik dit z.s.m. kan oplossen? 
 

Groet 

 

Reputatie 7
Badge +10

Oh dat is gek. Het kan ook zo, als u rechtsboven op uw icoontje klikt en dan op ‘Mijn profiel’ komt u op uw eigen profielpagina. Bovenin staat dan onder uw forum naam ‘bewerk profiel’ kunt u uw gegevens invullen.

 

Toevoeging:

Elk invul veld waar “privé” achter staat is alleen voor KPN medewerkers zichtbaar. 

Reputatie 7
Badge +10

Oh ok zie al waarom u een foutmelding krijgt, ik zie op uw printscreen dat u daar niet ingelogd bent.

Hai Maurice, 

Volgens mij is alles ingevuld maar het lukt nog steeds niet helaas.

 

 

Reputatie 7

Hoi @Illya, welkom bij ons op het forum. Het lijkt erop dat beide nummers nog niet waren aangemeld om gebruik te maken van de voordelen, zoals het delen van MB's. Ik heb de gegevens er net bij gepakt en zo te zien is het delen van MB's eerder vandaag beschikbaar geworden. Als je nu in MijnKPN kijkt om de MB's te delen, lukt het dan wel?

Hai Jasper,

Dank voor de feedback. Het is gelukt.😊

Thnx!!👍

Reputatie 7

Helemaal goed, fijn dat het gelukt is! 
Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂