Beantwoord

Pluspakket vervalt bij mobiele abonnement?

  • 30 December 2022
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik was klant van telfort en nu kpn met internet/televisie en mobiel abonnement. Nu ik wil verlengen zie ik dat pluspakket niet meer aangeboden wordt (als je voormalig klant was van telfort). Begrijp ik het dus goed dat als je (nieuwe) klant bent van kpn dan krijg je wel gratis pluspakket en als bestaande klant (voorheen telfort) niet meer?

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 3 January 2023, 18:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u misschien nog het Telfort thuis abonnement? Misschien zult u dan uw thuis abonnement ook moeten verlengen om het Pluspakket te houden. Het heeft in ieder geval niets met wel of geen nieuwe klant zijn te maken.

Reputatie 7
Badge +17

@Kimbosavi het pluspakket krijg je gratis als je internet en tv thuis combineert met een mobiel abonnement. Of als je de oude KPN Compleet propositie hebt en verder geen wijzigingen doet. 

Ook wordt er zo nu en dan een tijdelijke korting gegeven. Hiervoor hoef je niet te bellen. Die staat in je KPN ID app op het overzicht van de pakketten.Â